Alege intelept!

Superbrand

Împreună suntem un Superbrand

Povestea Lidl pe piața românească începe din octombrie 2011, prin inaugurarea oficială a 129 de magazine, ajungând în 2016 la 194 de unități, răspândite în întreaga țară. Ne ghidăm după un set de principii ce trasează universul brandului și care își lasă amprenta asupra tuturor acțiunilor pe care le inițiem. Compania se definește prin dorința de a le oferi românilor produse de calitate la cel mai bun preț, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente.

La finalul lui 2015, Lidl România a obținut statutul de Superbrand, ca o recunoaștere a succesului înregistrat pe piața locală. Calitatea produselor, fidelitatea și încrederea consumatorilor în brand, dar și preocuparea pe care o au angajații față de nivelul ridicat al muncii lor au dus la înscrierea companiei în Cartea Superbrands. Aceasta este a doua distincție de acest fel, prima fiind obținută în anul 2013.

Acest premiu de excelență reflectă faptul că piatra de temelie a succesului companiei este relația cu clienții de pretutindeni, care reprezintă un aspect esențial pentru noi. Am reușit să construim această legătură printr-o comunicare continuă a unui conținut relevant pentru consumatori. Mai mult decât atât, un rol important în recunoașterea Lidl ca Superbrand îl joacă implicarea activă a companiei în soluționarea nevoilor fiecărei comunități din care facem parte.

Superbrands este o organizație internațională ce promovează și oferă recunoaștere brandurilor din întreaga lume. În fiecare an, în fiecare țară în care activează, asociația numește un Consiliu de Onoare, din care fac parte profesioniști recunoscuți, specializați în marketing, comunicare, administrarea afacerilor, dar și membri ai mediului de afaceri, care identifică și recompensează branduri de top.