Oferte - Alege intelept!
Continutul principal

Serviciile noastre

Modalităţi de plată

Modalităţi de plată

În toate magazinele Lidl aveţi posibilitatea de a plăti în numerar sau cu cardul dumneavoastră. Avantajul e că în acest mod puteţi achita chiar şi valori ridicate, fără a trebui să purtaţi la dumneavoastră suma respectivă în numerar.

Dorind diversificarea modalităţilor de plată acceptate în magazinele reţelei sale, începând din 1 septembrie 2013 Lidl a reintrodus posibilitatea de plată cu tichete de masă şi tichete cadou comercializate de Sodexo, ChequeDejeuner, Edenred, precum şi cu cardurile Compliments, oferindu-le clienţilor săi flexibilitate maximă în privinţa opţiunilor de plata a cumparaturilor.

Produse proaspete

Produse proaspete

De la producţie până la vânzare, în toate magazinele noastre avem grijă ca produsele pe care le găsiţi pe rafturi să fie proaspete şi de cea mai bună calitate. Vă garantăm acest lucru!

 

Timp redus de aşteptare la casă

Timp redus de aşteptare la casă

Oferim servicii care vă vor ajuta să economisiţi mult timp - de la numărul suficient de case deschise până la personalul nostru bine instruit,  mereu la dispoziţia dumneavoastră.

 

Amabilitate şi promptitudine

Amabilitate şi promptitudine

Nimic nu este mai important pentru noi decât un client mulţumit. Fiecare client care a trecut cu plăcere pe la noi şi care revine cu plăcere, garantează viitorul Lidl.Angajaţii noştri sunt întotdeauna prietenoşi, rafturile sunt mereu pline, iar magazinele noastre sunt mari, ordonate şi curate, astfel încât e o plăcere să rămâi mai mult la cumpărături.


Program de funcţionare

Program de funcţionare

Aproape toate magazinele noastre au un program de funcţionare prelungit. Puteţi face cumpărături la noi de luni până sâmbătă între 7:30-21 şi duminica între 8 - 17. Vă aşteptăm!

 

produse

Garanţia produselor

Orice produs din gama non food care prezintă nereguli la cumpărare poate fi înlocuit cu un produs nou sau se pot returna banii - dacă acesta se prezintă în ambalajul original şi însoţit de bonul de casă. Garanţia oferită de producator sau alte drepturi referitoare la garanţia produselor conform legii  nu vor fi afectate.

In termenul de garantie, orice produs din gama non-food care prezinta nereguli la cumparare poate fi inlocuit cu un produs nou, sau se poate returna suma platita pentru achizitionarea sa.