A. Termeni și condiții Lidl Plus – versiunea noiembrie 2020

1          Sfera de aplicare și relația cu alte reglementări

 

Acești termeni și condiții reglementează participarea clientului in cadrul programului de servicii Lidl Plus (numit în continuare „serviciu”). Serviciul este operat de Lidl Stiftung & Co. KG (numită în continuare “Lidl Stiftung” sau „noi”), fiind, de asemenea, implicate, si alte părți ale Grupului Lidl (numite  în continuare colectiv „Lidl”) la îndeplinirea serviciului.

Serviciul se adresează consumatorilor (numiți în continuare „utilizator” sau “dvs.”), care vor să primească informațiile personalizate de Lidl despre ofertele și ofertele speciale de la Lidl și partenerii de cooperare selectați, care corespund cât mai mult posibil intereselor relevante ale persoanei.

Scopul serviciului este, de asemenea, ca utilizatorii să primească conținut mai relevant și ca Lidl să nu transmită un astfel de conținut care nu este de interes pentru utilizator.

Serviciul este disponibil pe baza următorilor termeni și condiții.

 

2          Condiții de participare

 

Trebuie să aveți vârsta de 18 ani și calitate de consumator conform Noului Cod Civil pentru a vă înregistra pentru serviciul nostru. Participarea poate avea loc numai pentru uz privat. O participare comercială conform acestor Termeni si condiții este exclusă.

 

3          Înregistrare și cont

 

Pentru a folosi serviciul nostru, trebuie să creați un cont. Întrucât oferim serviciul în mod voluntar și fără niciun cost pentru dvs., avem dreptul să refuzăm crearea unui cont în cazuri individuale, fără a indica un motiv.

Adresa de e-mail și numărul de telefon mobil pe care îl oferiți nu pot fi alocate unui alt cont. De asemenea, nu se permite indicarea unei adrese de e-mail, a unui număr de telefon mobil sau a altor date de contact care nu vă aparțin, în special așa numitele adresele de e-mail „throw-away”. Trebuie să stocați datele de acces în condiții de siguranță; nu se permite accesul la contului dvs. altor persoane. 

Fiecare interacțiune cu Lidl care are loc prin contul alocat dvs. va este atribuita dvs. Acesta este și cazul în care o terță persoană acționează prin intermediul contului dvs., dacă această terță persoană a reușit să vă folosească contul din cauza conduitei dvs. neglijente. Este de datoria dvs. să ne informați imediat despre orice utilizare neautorizată a contului dvs. și să vă schimbați datele de acces dacă suspectați că a fost folosit contul dvs. de o altă persoană/alte persoane.

Aveți următoarea opțiune de înregistrare la Lidl Plus: prin aplicația noastră, care este disponibilă pentru diverse platforme mobile. În timpul înregistrării, vă este alocat automat un număr de client.

 

4          Descrierea Serviciului

 

4.1       Informații personalizate

Scopul serviciului este să vă trimită sau să afișeze în aplicația Lidl Plus informații cât mai adecvate necesităților dvs. și, în măsura posibilă, să vă realizeze oferte și servicii pentru dvs. într-un mod personal.

Participarea la Lidl Plus este gratuită.

Cu Lidl Plus veți beneficia de un serviciu variat, adaptat necesităților dvs. Acesta conține, printre altele, oferte special adaptate necesităților și dorințelor dvs., participarea la concursuri, discount-uri și acțiuni de ofertă specială. În acest scop, vom încerca să determinăm interesele și preferințele dvs. în legătură cu produsele și serviciile oferite de Lidl.

În cazul în care vă solicităm consimțământul pentru prelucrarea datelor Dvs., astfel cum este descris mai jos, informațiile respective vor fi prelucrate exclusiv pentru scopurile Lidl Plus, sub rezerva consimțământului Dvs. Întrucât Lidl Plus este creat și dezvoltat astfel încât să vă ofere informații și oferte cât mai posibil apropiate de nevoile și dorințele Dvs. identificate, în lipsa consimțământului Dvs pentru analiza comportamentului de utilizator în această aplicație, veți putea folosi doar versiunea de bază a aplicației. În acest caz, veți putea vizualiza în continuare informații despre produsele noastre, dar nu veți putea să participați la promoții și oferte speciale și să accesați cupoane.

 

4.2       Colectarea și stocarea datelor

Baza pentru determinarea ofertelor care vi se potrivesc este asigurată de datele enumerate în paragraful următor:

 

4.2.1    Înregistrarea pentru Lidl Plus

Ca parte a procesului de înregistrare, solicităm următoarele date ale clienților:, nume, data nasterii, prenume, data de naștere, adresa de e-mail, numărul de telefon mobil și magazinul Lidl preferat. Este optional sa ne furnizati: forma de adresare, sex și adresa dumneavoastra de domiciliu (stradă, numărul casei, codul poștal, orașul și țara), Pentru a seta magazinul preferat, se poate utiliza funcția de geo-localizare a dispozitivului dvs. mobil.

 

4.2.2. Date din My Lidl

Dacă ați furnizat în mod voluntar anumite informații despre circumstanțele și interesele dvs. în contul dvs. My Lidl, colectăm și aceste informații în cadrul Lidl Plus.

 

4.2.2   Vizitările magazinului

Când vă identificați la casă, noi înregistrăm magazinul vizitat de dvs., produsele achiziționate în funcție de cantitate, tip și preț, cupoanele utilizate, totalul chitanței, precum și momentul procesului de plată și tipul de plată. Odată cu alocarea achiziției dvs. în contul dvs. de client, urmărim scopul prevăzut în paragraful 4.1, de ex. pentru a vă putea acorda oferte adaptate special la preferințele și interesele dvs., precum și participarea la oferte speciale.

La casă vă identificați fie cu cardul dvs. digital de client, fie cu numărul de telefon mobil transmis la înregistrare.

 

4.2.3    Serviciul clienți

Atunci când contactați serviciul nostru de Relații clienți, noi folosim datele pe care le furnizați în acest context pentru a vă procesa solicitarea.

 

4.2.4.   Utilizarea aplicației

Când folosiți aplicația Lidl Plus, noi colectăm informații despre magazinul de unde faceți cumpărături. În plus, colectăm informații despre tot continutul accesat de dvs in cadrul aplicatiei cum ar fi cupoanele vizualizate și activate, setările Dvs. referitoare la notificări, participarea la tombole, articolele vizualizate,  și magazinul principal selectat. De asemenea, colectăm informații despre interacțiunea dvs. cu aplicația, cum ar fi secțiunile vizitate, ecranele vizualizate în timpul fiecărei sesiuni, numărul de clickuri și derulare.

Suplimentar, procesăm ID-ul Dvs de Client (ID-ul Unic de Identificare), informații despre versiunea sistemului de operare pe care o utilizați, identificarea dispozitivului, limbajul sistemului, țara selectată, precum și versiunea de aplicație utilizată de dvs.

 

4.2.5. Detaliile de conectare

Detaliile dvs. de conectare sunt stocate și utilizate pentru a efectua conectarea. Pentru a nu mai fi necesar să vă autentificați de fiecare dată când deschideți aplicația, detaliile de conectare sunt salvate în aplicație (criptate) până când vă deconectați din cont.

 

4.2.6. Newsletter / Mesaje push / SMS

În plus, colectăm informații despre conduita dvs. de utilizator în legătură cu newsletter-ul și alte informații pe care vi le trimitem sub formă de mesaje push sau SMS, le stocăm și, dacă este posibil, vi le atribuim dvs. sau adresei dvs. de e-mail sau numărului clientului. În legătură cu aceasta, noi colectăm informații despre momentul deschiderii mesajului, legăturile sau zonele pe care le accesați, produsele selectate, ora, durata și frecvența utilizării

 

4.3       Analiza datelor

Datele descrise la 4.2 se centralizează în baza noastră de date. Noi evaluăm datele cu scopul de a găsi acele informații despre interesele dvs., astfel încât să vă transmitem sau să vă arătăm doar informații relevante pentru dvs.

Pentru a determina posibilele interese cu privire la un anumit produs, folosim și metode statistice matematice. În acest scop, datele dvs. cu caracter personal se compară cu datele de la alți clienți. Folosind această comparație, putem deduce ce alte produse și oferte speciale, care au fost de interes pentru clienții cu interese similare, ar putea, de asemenea, să vă intereseze pe dvs.

Totuși, Lidl nu își asumă responsabilitatea juridică că rezultatul prelucrării datelor va funcționa întotdeauna exact în modul descris și veți primi doar oferte care vă interesează. Mai mult, atunci când utilizati aplicația, creăm profiluri de segmentare a utilizatorilor în scopul analizei statistice și le atribuim, dacă este posibil, persoanei dvs.

Nu sunt incluse în evaluare categorii speciale de date cu caracter personal în sensul articolului 9 alin. 1 din GDPR.

 

4.4       Transmiterea ofertelor

În funcție de locul și măsura în care utilizați serviciile Lidl Plus, anumite informații se transmit de la Lidl Stiftung către anumite societăți Lidl pentru a vă trimite ofertele relevante. În cadrul Grupului Lidl transmitem preferințele de produs identificate către societatea relevantă pentru transmiterea vizată a conținutului identificat ca potențial interesant pentru dvs.

 

5          Condiții generale de utilizare a serviciului

 

Pentru a utiliza serviciul Lidl Plus, este necesar un număr mobil valid și o adresă de e-mail valabila.

Pentru a utiliza și aplicația Lidl Plus, participantul trebuie să descarce software-ul dintr-un App Store. Versiunile specifice de software sunt disponibile pentru diferite tipuri de telefoane mobile. Din motive tehnice poate să fie imposibil să oferim un software adecvat pentru anumite tipuri de dispozitive. Dacă nu este disponibil un software adecvat pentru telefonul mobil al participantului, acest participant nu poate utiliza serviciile de pe dispozitivul relevant. Totuși, Lidl Stiftung va depune eforturi pentru a oferi software-ul pentru cât mai multe modele diferite de mobile.

Datorită ofertei de produse în continuă schimbare pe piața dispozitivelor mobile, Lidl Stiftung nu poate oferi o listă actuală a tuturor telefoanelor mobile care sunt potrivite pentru utilizarea serviciilor.     

Instalarea software-ului și utilizarea serviciilor presupune transferul periodic de date de pe telefonul mobil al participantului. Volumul și frecvența transferului de date depind de tipul și frecvența de utilizare a serviciului. Cheltuielile de conectare pentru transferul de date se acoperă de participant. Volumul depinde de contractul pe care participantul îl are cu furnizorul acestuia relevant de telefonie mobilă. 

Costul pentru configurarea unei conexiuni la internet și întreținerea acesteia de către utilizator nu face parte din serviciul Lidl Stiftung. Este responsabilitatea exclusivă a aranjamentului contractual dintre participant și furnizorul acestuia de internet.

Utilizarea serviciului Lidl Plus presupune de asemenea un grad suficient de încărcare a bateriei și luminozitate a ecranului pentru a scana codul QR în timpul procesului de plata la casa de marcat. 

Participantul are obligația să instaleze actualizările oferite de Lidl. Acesta va fi informat în această privință, în timpul utilizării software-ului. Folosirea serviciului Lidl Plus pe dispozitive finale manipulate (de ex. prin jailbreaking/rooting) nu este permisă.

 

6          Obligațiile dvs.

 

Dvs. aveți obligația să

•          transmiteți detalii corecte la înregistrare și să vă actualizați profilul;

•          păstrați parola secretă și să o schimbați în caz de abuz sau suspiciune de abuz și;

•          utilizați serviciul în conformitate cu reglementările legale aplicabile.

 

7          Răspunderea

 

Aplicația Lidl Plus nu va fi întotdeauna disponibila si poate avea anumite erori. Acesta este furnizat pe principiul „așa cum este” și „așa cum este disponibil” și in măsura permisa de lege, fără garantări, condiții sau garanții de orice fel.

Noi răspundem de acțiunea intenționată și neglijență gravă. Nu vom fi responsabili pentru neglijență simplă, cu excepția cazului în care există vătămări corporale, afectarea vieții sau sănătății, dacă

-           aplicația nu funcționează sau funcționează doar într-un mod limitat,

-           nu este disponibilă sau este disponibilă doar o conexiune WLAN limitată,

-           dispozitivul de scanare la casa de marcat nu funcționează corect ofertele nu sunt disponibile.

Răspunderea în conformitate cu legea privind răspunderea in legătura cu produsele rămâne neafectată.

 

8          Încetarea, ștergerea

 

Ambele părți au dreptul de a rezilia contractul/ de a șterge contul de utilizator în conformitate cu legislația națională respectivă.

Participantul are dreptul să înceteze participarea în orice moment, fără să indice motive, accesând funcția „Șterge contul de utilizator”. O întrerupere din partea Lidl Stiftung este, de asemenea, posibilă în orice moment, cu o notificare prealabilă de 10 zile, fără a indica motivele. Dreptul părților la încetarea extraordinară din motive importante rămâne neatins.

 

9          Modificările termenilor și condițiilor

 

Lidl Stiftung poate modifica acești termeni și condiții în conformitate cu acest paragraf. Versiunea actuală a termenilor și condițiilor poate fi modificată oricând. Versiunea termenilor și condițiilor este cea disponibilă in documentul de termeni și condiții.

Noi putem schimba acești termeni și condiții în măsura în care schimbarea servește intereselor noastre legitime, în special o îmbunătățire a performanței și cu condiția să luăm în considerare în mod corespunzător interesele consumatorilor.

Dacă Lidl Stiftung modifică termenii și condițiile, Lidl Stiftung va informa utilizatorii printr-un mesaj relevant în aplicație și va solicita utilizatorului să confirme noii termeni și condiții.

Dacă utilizatorul nu confirmă noii termeni și condiții, Lidl Stiftung poate rezilia relația.

 

10.       Dispoziții finale

 

Accesul si utilizarea Lidl Plus sunt supuse reglementarilor legale aplicabile si acestor Termeni si condiții de utilizare, inclusiv oricăror politici sau alte condiții menționate in prezentul document si disponibile in cadrul Lidl Plus, conform modificărilor intervenite in decursul timpului. Va rugam sa citiți acești Termeni si condiții de utilizare cu atenție. Daca nu sunteți de acord cu aceștia, va rugam sa nu folosiți Lidl Plus. Daca veți continua sa utilizați Lidl Plus, vom considera ca ați acceptat acești termeni si condiții de utilizare. Prin acceptarea termenilor si condițiilor de utilizare, sunteți de acord sa respectați Termenii si condițiile de utilizare in versiunea publicata in aplicația Lidl Plus la momentul vizitei dvs.

 

Toate drepturile de proprietate intelectuală legate de Serviciu aparțin Lidl Stiftung. Vă acordam un drept limitat, personal, revocabil, neexclusiv, fără dreptul de sublicență și acces netransferabil și de utilizare a Serviciului, numai în scopuri personale, non-comerciale.

 

Nu vi se permite să efectuați acțiuni care încalcă drepturile noastre de proprietate intelectuală, cum ar fi  modificarea, publicarea, transmiterea, retransmiterea in orice mod sau forma, precum si participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, in lipsa obținerii in prealabil a unei permisiuni scrise din partea noastră; reproducerea sau stocarea conținutului, precum si trimiterea acestui conținut către orice alt website, server sau orice alt mijloc de stocare a informației, daca scopul acestei activități este unul comercial.

 

Este interzisa orice utilizare a Serviciului  in alte scopuri decât cele permise expres de prezentul document sau de legislația in vigoare.

 

Prezenții Termeni si condiții de utilizare sunt supuși legii romane. Eventualele litigii apărute intre Lidl si utilizator se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești romane competente din Municipiul București.

 

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzător, total sau parțial este datorata unui eveniment de forța majora, așa cum este acesta definit de Noul Cod Civil. Forța majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului părților si care nu poate fi evitat.

 

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

Comisia Europeană pune la dispozitie un Portal Online de Soluționare a Litigiilor disponibil la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Cu toate acestea, nu suntem obligați și nu suntem dispuși să participăm la procedura de soluționare a litigiilor în fața unei comisii de arbitraj pentru consumatori.

B. Termenii și condițiile pentru utilizatorii contului My Lidl – versiunea noiembrie 2020

1.         Sfera de aplicare și relația cu alte reglementări

 

Acești Termeni și condiții reglementează utilizarea contului de utilizator My Lidl (denumit in continuare „Contul meu” sau „Serviciul”). Serviciul este operat de Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm (denumit in continuare „Operator” sau, „Noi”) impreuna cu alte companii ale grupului Lidl (denumite in continuare „Lidl” ) care sunt implicate în furnizarea Serviciului. Serviciul oferă utilizatorului accesul la numeroase oferte online ale Grupului Lidl în baza următorilor Termeni și condiții.

În plus, serviciul oferă utilizatorilor posibilitatea de a furniza în mod voluntar informații despre circumstanțele și interesele lor într-un profil de utilizator.

Acești Termeni și condiții nu se aplică relațiilor contractuale distincte cu terții, ca parte a ofer-telor; de exemplu, achiziționarea de produse sau servicii. Aici, sunt valabile numai condițiile specifice ofertei relevante (a se vedea mai sus A pentru serviciile relevante).

 

2. Inregistrare si Cont

 

Pentru inregistrare este necesara definirea unei parole pentru Contul meu. Procesul de înregistrare este finalizat cu succes atunci când numărul de telefon furnizat de utilizator a fost validat și înregistrarea contului a fost confirmată de către Operator.

Datele furnizate de utilizator ca parte a procesului de înregistrare trebuie să fie corecte. Datele apartinand tertilor nu pot fi furnizate pentru crearea contului de utilizator. În cazul în care datele de inregistrare se schimbă ulterior crearii contului de utilizator, utilizatorul trebuie să actualizeze aceste date, fără întârziere, în sectiunea Contul meu.

Datele de acces in Contul meu sunt destinate exclusiv utilizării autorizate a Serviciului și trebuie protejate cu măsuri adecvate împotriva accesului neautorizat de către terți. Dacă utilizatorul observă utilizarea neautorizată a serviciului, acesta trebuie să raporteze acest lucru Operatorului fără întârziere. Utilizatorul răspunde pentru consecințe datorate uti-lizării de către terți a Serviciului folosind datele utilizatorului, dacă acesta este responsabil de transmiterea acestor date catre terti sau de neraportarea acestei utilizari neautorizate catre Operator.

Utilizarea My Lidl pe dispozitivele cu sistem de operare Android este posibilă numai dacă dispozitivul folosește browserul Google Chrome.

 

3. Scopul Serviciului

 

Scopul Serviciului este furnizarea catre utilizator a unui serviciu unic de conectare prin crearea Contului meu. Aceasta înseamnă în principal că, prin crearea Contului meu,  acesta poate fi utilizat pentru a accesa toate ofertele, fără a fi necesară o noua înregistrare sau furnizarea din nou a datelor pentru crearea contului de utilizator.

Administrarea datelor utilizatorilor se face centralizat prin intermediul Contului meu. Acestea se transmit furnizorilor de servicii relevanți atunci când asigura oferte specifice pentru a permite tranzacția relevantă (a se vedea mai jos 6).

În plus, Contul My Lidl permite utilizatorului să răspundă la anumite întrebări despre circumstanțele și interesele sale prin intermediul opțiunilor sugerate. Aceasta permite utilizatorului să vizualizeze, să schimbe sau să elimine profilul său de client în orice moment. Dacă utilizatorul s-a înregistrat și pentru serviciul „Lidl Plus” al Lidl Stiftung, aceste informații vor fi utilizate în Lidl Plus în scopul publicității personalizate. Reglementări mai detaliate în acest sens pot fi găsite în Termenii de utilizare Lidl Plus. Utilizarea Contului meu este gratuită. Cu toate acestea, accesarea ofertelor ar putea implica costuri, care sunt afișate în mod transparent cu prezentarea ofertei în conformitate cu cerințele legale. Același lucru este valabil și pentru serviciile terților necesare utilizarii, cum ar fi serviciile de conexiune la internet.

 

4. Garantii si raspundere

 

Operatorul depune toate diligentele pentru ca sectiunea Contul meu să fie disponibil în mod continuu și fără intrerupere sau defecțiuni. Datorită condițiilor tehnice, cum ar fi modificările de configurare, întreținerea, deterioarea dispozitivului de pe care sunteti conectat și altele similare, acest lucru nu poate fi întotdeauna garantat. În cazul unei defecțiuni a Serviciului, Operatorul va depune toate diligentele pentru a restabili functionalitatea Serviciului cât mai curând posibil. Operatorul nu își asumă responsabilitatea pentru posibilele consecințele ale imposibilitatii totale de utilizare,

Operatorul își rezervă dreptul de a furniza Serviciul cu funcții reduse și / sau schimbate sau de a inceta complet furnizarea Serviciului in orice moment. Utilizatorul nu poate ridica pretenții privind utilizarea continua a acestui serviciu care este oferit de Operator in mod gratuit.

Ca parte a ofertelor individuale, furnizorii de servicii relevanți au responsabilitate unică de a fur-niza serviciile. Operatorul nu răspunde de eventualele reclamații rezultate din aceasta. Aceeași prevedere se aplică altor contribuții ale unor terți independenți, cum ar fi, de exemplu, un furni-zor de internet.Pentru claritate, Operatorul nu va răspunde decât pentru cererile de despagubire ale utilizatorului cu privire la pierderea vieții, vătămări corporale sau daune pentru sănătate sau produse ca rezultat al încălcarii obligațiilor contractuale esențiale de catre Operator, precum și pentru alte daune daca toate acestea au fost produse ca rezultat al incalcarii cu intentie sau din culpa grava a obligatiilor contractuale esentiale de către Operator. Obligațiile contractuale esentiale sunt cele a căror îndeplinire este necesară si esentiala pentru indeplinirea obiectului contractului si fara de care contractul nu s-ar incheia. În cazul încălcării obligațiilor contractuale esențiale, Operatorul va răspunde numai pentru daunele directe, dacă aceastea au fost cauzate de o simplă neglijență, cu excepția cazului în care cererile utilizatorului pentru daune-interese se bazează pe pierderea vietii, vătămarea corporală sau producerea de daune pentru sănătate.

 

5. Incetarea. Stergerea. Modificarea

 

Atat Operatorul cat și utilizatorul pot inchide inchide Contul meu de utilizator în orice moment, fără o notificare prealabila. Ca parte a administrării Contului meu, ștergerea contului poate fi inițiată de utilizator oricând.

Operatorul poate initia inchiderea contulului unui utilizator oricand utilizatorul încalcă prezentii Termenii și condiții. Până la efectuarea analizei in urma careia se va decide cu privire la inchiderea contului de utilizator, contul acestuia va fi suspendat.

Operatorul își rezervă dreptul de a adapta si modifica acești Termeni și condiții în viitor. Utilizatorii vor fi informați cu privire la orice modificare a acestor Termeni si conditii printr-un mesaj transmis in cadrul în aplicație și li se va cere să confirme noii Termeni și condiții. Aceasta notificare nu se aplica in cazul modificărilor importante, intru-cat pentru aceste este necesar intotdeauna obtinerea consimtamantului explicit al utilizatorului. Dacă utilizatorul nu isi da consimtamantul cu privire la aceste modificari importante, aceasta va duce la incheierea relatiei dintre utilizator si Operator. 

 

6. Protecția datelor

 

Prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal se realizează in condițiile in care va sunt respectate drepturile legale de protecție a datelor.

De asemenea, pentru a va livra un serviciu, este necesar ca detaliile furnizate de dumneavoastră să se transmită furnizorului serviciului relevant pe care doriți să îl utilizați pentru a permite autentificarea utilizatorului și furnizarea serviciului, după cum se detaliază în ofertă (de exemplu, transportul și plata pentru produsele comandate).

Mai multe detalii în legătură cu acest lucru se găsesc în Nota de Informare privind protecție a datelor aici.

 

7. Dispozitii finale:

 

Legea Republicii Federale Germania se aplică consumatorilor în măsura în care acest lucru nu îi privează de protecția acordată acestora prin dispoziții obligatorii din țara în care au reședința obișnuită.

 

Descărcare Termeni si conditii:

Puteți descarca Termenii și condițiile pentru aplicația „Lidl Plus” in format PDF de aici.