Alimentația în timpul sarcinii – trimestrul II

Alimentația în timpul sarcinii – trimestrul II

VITAMINE ȘI CO. ÎN AL DOILEA TRIMESTRU: ALIMENTE IDEALE PENTRU FEMEILE ÎNSĂRCINATE

Ai trecut de primele 3 luni de sarcină. Ura! Probabil senzația de greață a dispărut de pe o zi pe alta. S-a întâmplat așa? Să sperăm că te simțiți mai bine. Cele mai multe dintre femei se simt cel mai bine în acest stadiu al sarcinii și se pot bucura din plin de mâncare.

Și în afara de aceasta: gata cu secretul. De acum înainte, îți poți arăta burta cu mândrie, ca și cum ai avea tripleți în luna a 9-a, cel puțin.

Plan de alimentație pentru femeile însărcinate – prânzul de la ora 11? Ha.

La locul de muncă probabil că ai povestit deja cum stau lucrurile și nu trebuie să mai cauți scuze pentru care nu bei alcool atunci când ieși cu colegii în oraș. Iar acum toată lumea înțelege de ce în fiecare zi după ora 11 începi să întrebi dacă a venit vremea prânzului. Acum ai planul de alimentație pentru femeile însărcinate în minte… și în sânge… Așa că de acum ai alte priorități.

Dar ce alimente sunt potrivite pentru al doilea trimestru de sarcină?

Vitaminele, oligoelementele și mineralele sunt, în general, foarte bune pentru organism – dar știai asta deja. Cu toate acestea, în cel de-al doilea trimestru, accentul trebuie pus, în special, pe alimentele care conțin o cantitate mare de calciu și de vitamina D.

De asemenea, magneziul este important deoarece se pare că ușurează sarcina sau previne diferite probleme care pot apărea în timpul sarcinii. Și cine nu ar dori să aibă un remediu împotriva stărilor de greață, crampelor, umflăturilor, constipației sau durerilor de cap?

În plus, mâncarea bogată în fier este extraordinară – la urma urmei, te face mai puternică. Ca să fim sinceri…nu: Popeye nu era puternic datorită spanacului (cel mai probabil se antrena serios). În plus, spanacul nu conține atât de mult fier cât se crede.
Desigur, este foarte sănătos. Pentru o prezentare mai bună, am realizat o listă cu alimentele care conțin calciu, vitamina D, magneziu și fier:

Calciul și vitamina D se găsesc, în special, în următoarele alimente:

  • Produse lactate (lapte, iaurt, brânză de vaci, brânză – Atenție: nu consuma brânză din lapte crud de vacă)
  • Varză creață
  • Ciuperci

Printre altele, magneziul este conținut și de următoarele alimente recomandate pentru femeile însărcinate:

Nuci și semințe (semințele de floarea-soarelui sunt primele pe listă)
Cereale, precum fulgii de ovăz și tărâțele
Produse lactate (brânză, iaurt, lapte)
Legume verzi (spanac, broccoli, salată, castraveți)
Fasole și leguminoase
Iar în încheiere, ca recompensă: marțipanul conține, de asemenea, o cantitate importantă de magneziu!

Aceste alimente conțin fier și, prin urmare, sunt printre cele mai importante în timpul sarcinii:

  • Pătrunjel uscat (adăugat în supă, pe cartofi și pe pește)
  • Mentă uscată (uh, ceai? … poate îți vin și alte idei)
  • Fructe uscate (în acest caz, caisele sunt cea mai bună sursă de fier)

Carnea, cârnații și peștele nu conțin atât de mult fier. Și nu uita, chiar dacă ți s-a spus de sute de ori, carnea și peștele trebuie să fie bine gătite atunci când sunt consumate în timpul sarcinii. Din cauza listeriozei și a toxoplasmozei. Prin urmare, va trebui să aștepți până după naștere pentru a te bucura de unele mâncăruri preferate (ex. sushi).

Am uitat ceva? Acidul folic! Probabil ești deja expertă în ceea ce privește acidul folic și știi de ce ai nevoie de el. Îți iei zilnic tabletele și acesta e un lucru foarte bun! Acidul folic este un supliment alimentar care nu ar trebui uitat de femeile însărcinate.

Alimente cu acid folic, pentru femeile însărcinate:

  • Soia
  • Legume cu frunze verzi (iar și iar legume verzi! De exemplu, spanac sau salată sau salată de spanac…)
  • Fructe (căpșune, kiwi sau portocale)
  • Cereale
  • Legume

Așadar, acum ești informată. Apropo, poți găsi aceste alimente și la Lidl. Îți este foame? Ei bine: poți lua o pauză!