Candidatură

Doresc să lucrez pentru Lidl. Unde pot afla mai multe detalii despre pozițiile disponibile?
Arată conținut
Ascunde conținut

Pe site-ul nostru de cariere sunt publicate atât posturile vacante pentru magazine, pentru depozite și pentru sediul central cât și programe de formare profesională şi programe pentru absolvenţi.

Cum pot să aplic pentru o poziție din cadrul Lidl?
Arată conținut
Ascunde conținut

Îți mulțumim pentru interesul acordat companiei. Pentru a putea depune un CV, te rugăm să complezi formularul de candidatură din dreptul poziției dorite accesând site-ul de cariere, sau ne poți trimite un CV pe adresa recrutare@lidl.ro, cu specificarea poziției și orașului de care ești interesat.

Oferă Lidl posturi cu norma parțială pentru studenţi?
Arată conținut
Ascunde conținut

În cadrul companiei există atât poziții cu normă întreagă cât și poziții cu normă parțială. Pentru a verifica toate pozițiile disponibile, te rugăm să accesezi site-ul nostru de cariere.

Am depus CV-ul și încă nu am primit niciun răspuns. Ce pot face?
Arată conținut
Ascunde conținut

Îți mulțumim pentru interesul acordat companiei noastre. Dacă ai finalizat cu succes procesul de aplicare, se transmite automat pe adresa ta de Email o confirmare de recepționare a candidaturii, urmând ca ulterior, în maxim 2 săptămâni, să primești un răspuns. În cazul în care nu ai primit confirmarea pe Email, candidatura ta nu a ajuns la departamentul Resurse Umane și te îndrumăm să recompletezi formularul de candidatură disponibil pe site-ul nostru de cariere.

Magazin

Unde se află cel mai apropiat magazin?
Arată conținut
Ascunde conținut

Aici găsești magazinele din apropiere.

Sau folosește aplicaţia Lidl (App Store / Google Play) cu servicii suplimentare (listă cumpărături, promoţii actuale şi multe altele).

Informaţiile nu au fost utile? Aici te ajutăm personal.

Unde găsesc programul sau programul special (în zilele de sărbătoare) al unui magazin?
Arată conținut
Ascunde conținut

Aici vezi programul magazinelor noastre.

Sau folosește aplicaţia Lidl (App Store / Google Play) cu servicii suplimentare (listă cumpărături, promoţii actuale şi multe altele).

Informaţiile nu au fost utile? Aici te ajutăm personal.

Unde găsesc numărul de telefon al unui magazin?
Arată conținut
Ascunde conținut

Te informăm că momentan nu avem o linie telefonică la nivel de magazin. Angajații din magazin vor încerca pe cât posibil să îți ofere informațiile solicitate la fața locului, de câte ori este nevoie.  Pentru orice fel de întrebări, departamentul de relaţii cu clienţii Lidl îți stă la dispoziţie şi prin telefon.

În care magazine există o brutărie?
Arată conținut
Ascunde conținut

Aici găsești cele mai apropiate magazine şi toate serviciile oferite, precum brutăria, dintr-o singură privire.

Sau folosește aplicaţia Lidl (App Store / Google Play) cu informaţii suplimentare (notificări de promoţie, publicitate actuală şi multe altele).

Informaţiile nu au fost utile? Aici te ajutăm personal.

Unde există magazine în străinătate?
Arată conținut
Ascunde conținut

Aici găsești magazinele noastre din Europa.

Informaţiile nu au fost utile? Aici te ajutăm personal.

Pot să precomand produse pentru ridicare?
Arată conținut
Ascunde conținut

Deoarece zilnic dorim să oferim produse proaspete clienților noștri, depozitele magazinelor noastre nu sunt concepute pentru a avea stocuri mari de marfă. Din păcăte, nu există posibilitatea unei comenzi a produselor noastre, acestea putând fi achizitionate doar din magazinele Lidl, în limita stocului disponibil. 

Cum pot să plătesc în magazin?
Arată conținut
Ascunde conținut

Modalitățile de plată acceptate în magazinele Lidl sunt:
- numerar;
- card bancar;
- card tichet (Edenred, Sodexo, Cheque Dejeuner);
- tichete de masă/cadou (Edenred, Sodexo, Cheque Dejeuner);
- voucher cadou Lidl
Din păcate, nu se acceptă plată prin factură proformă, trezorerie, SEAP sau altele.

Informaţiile nu au fost utile? Aici te ajutăm personal.

Suma mea de plată a fost debitată de două ori. Ce trebuie să fac?
Arată conținut
Ascunde conținut

Te informăm că Lidl nu are drept de acces asupra datelor tale bancare, date ce au un caracter personal și confidential. În cazul în care se depistează o dublă deducere, banca emitentă a cardului tău blochează suma de bani pe care Lidl încearcă să o retragă de două ori. Astfel banii ajung o singură dată în contul Lidl, iar cea de-a doua sumă este blocată de banca ta. Pentru a-ți recupera suma de bani blocată, te rugăm să te adresezi băncii emitente a cardului, iar aceasta poate demara procesul de deblocare a banilor, pe baza unei cereri pe care tu o vei depune.
Informaţiile nu au fost utile? Aici te ajutăm personal.

Solicitare referitoare la un produs

Am cumpărat un produs nealimentar de care nu sunt mulțumit/ă sau s-a stricat. Ce pot să fac?
Arată conținut
Ascunde conținut

Te rugăm să te adresezi șefului de magazin cu bonul de casă pentru a îl returna, în maximul 90 zile, sau să contactezi partenerul service din manualul de instrucțiuni pentru reparare.
Informaţiile nu au fost utile? Aici te ajutăm personal.

Pot să predau în magazin aparate electrice uzate, spre colectare deşeuri?
Arată conținut
Ascunde conținut

Nu, în calitate de comerciant de produse alimentare, Lidl nu are obligaţii de preluare. În schimb, poți să elimini aceste articole uzate, gratuit, la puncte de colectare locale.

Nu sunt mulțimit/ă de calitatea produsului alimentar cumpărat. Pot să îl returnez?
Arată conținut
Ascunde conținut

Dacă produsul achiziționat te nemultumeste, te poți adresa șefului de magazin cu bonul de casă pentru a îl returna.
Informaţiile nu au fost utile? Aici te ajutăm personal.

Ce verificări de calitate şi sustenabilitate există pentru produsele Lidl?
Arată conținut
Ascunde conținut

În funcţie de produs, produsele şi procesele noastre sunt verificate conform unor standarde de siguranţă şi calitate. Mai multe informaţii

Mai ai întrebări? Aici te ajutăm personal.

Unde găsesc informaţii despre substanţele din compoziţia produselor?
Arată conținut
Ascunde conținut

Substanţele din compoziţie sunt tipărite pe ambalaj.
Mai ai întrebări? Aici te ajutăm personal.

Îmi lipseşte o piesă sau un accesoriu al unui articol. Ce pot face?
Arată conținut
Ascunde conținut

Pentru piese de schimb, te rugăm să te adresezi partenerului de service indicat în manualul de instrucțiuni al aparatului tău.

Mai ai întrebări? Aici te ajutăm personal.

Cum primesc un manual de instrucțiuni pentru produsul meu?
Arată conținut
Ascunde conținut

Aici poți descărca manuale de operare de la mărcile noastre proprii.
Informatiile nu au fost utile? Aici te ajutăm personal.

Promoții

Care sunt promoţiile actuale?
Arată conținut
Ascunde conținut

Aici găsești promoţiile noastre actuale.

Descarcă aplicaţia Lidl (iOs / Android) sau abonează-te la newsletter-ul nostru, pentru a fi la curent cu ofertele noastre.

Cum se schimbă promoţiile?
Arată conținut
Ascunde conținut

Ofertele noastre pentru produse alimentare şi nealimentare apar în fiecare luni şi joi.
În plus, pe parcursul anului apar în anumite intervale săptămâni tematice de mâncare (săptămâna franceză, italiană, asiatică etc.). Mai mult, de Paşte şi de Crăciun oferim articolele noastre Deluxe. 

Descarcă aplicaţia Lidl (iOS / Android) sau abonează-te la newsletter-ul nostru, pentru a fi la curent cu ofertele noastre.

Există oriunde în ţara mea aceleaşi promoţii?
Arată conținut
Ascunde conținut

Din cauza necesităţilor diferite, oferta poate prezenta diferenţe regionale. 

Cum pot să primesc (din nou) revistele?
Arată conținut
Ascunde conținut

Revistele sunt distribuite în zona adiacentă unui magazin. Dacă ai întrebări în acest sens, îți oferim cu plăcere informaţii individuale.

Ofertele actuale le găsești aici.

Iar cu aplicaţia Lidl (iOS / Android) nu vezi doar ofertele, ci poți să setezi şi memento-uri pentru oferte noi.

Nu doresc să mai primesc reviste. Ce trebuie să fac?
Arată conținut
Ascunde conținut

Revistele sunt distribuite direct şi gratuit în cutiile poştale, astfel încât nu pot fi exceptate adrese individuale. Te rugăm să aplici pe cutia poştală personală menţiunea că nu dorești să primești reviste publicitare. 

Pot să rezerv oferte promoţionale?
Arată conținut
Ascunde conținut

Rezervarea unui produs înainte de începerea promoţiei nu este posibilă.

Cum aflu în care magazin mai este disponibil un produs promoţional?
Arată conținut
Ascunde conținut

Din păcate, în urma dinamicii de vânzare pe termen scurt, nu îți putem furniza informaţii despre stocul articolelor. Îți mulțumim pentru înțelegere!

Colaborare cu Lidl

Protecția datelor

Sunt stocate date personale atunci când accesez pagina de start Lidl?
Arată conținut
Ascunde conținut

La fiecare accesare de către un utilizator a unei pagini din oferta noastră şi la fiecare deschidere a unui fişier, datele de acces sunt salvate de către noi şi parţial de către terţi sub forma unor fişiere de tip protocol. Fiecare set de date cuprinde: pagina de internet de pe care accesezi pagina noastră, adresa IP, data şi ora accesului, solicitarea clientului, codul de răspuns http, cantitatea de date transferată, informaţii despre programul de navigare şi sistemul de operare folosite de tine. Datele menţionate mai sus sunt de exemplu colectate şi salvate de pe această pagină cu ajutorul tehnologiei folositǎ de firma etracker GmbH (http://www.etracker.de), în scopuri de marketing şi optimizare. Din aceste date se creează profiluri de utilizare sub un pseudonim. La acestea se pot adăuga fişiere cookie. Detalii aici.

Ce drepturi am în privinţa consultării datelor mele stocate?
Arată conținut
Ascunde conținut

Ai dreptul de a primi, în urma unei solicitări, informaţii gratuite despre datele tale personale salvate. Conform legii nr. 677/2001 privind protecţia datelor, beneficiezi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor (respectiv, ai dreptul de a corecta, de a bloca şi de a şterge aceste date personale) şi de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Totodată, ai dreptul de a te opune prelucrării datelor personale, de exemplu în scopuri publicitare. Pentru exercitarea acestor drepturi, te rugăm să te adresezi în scris sau prin e-mail responsabilului pentru protecţia datelor menţionat mai jos. De asemenea, îți este recunoscut dreptul de a te adresa justiţiei, precum şi Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în caz de reclamaţii. Detalii aici.

Este obligatoriu necesară transmiterea de date personale în cazul accesării site-ului?
Arată conținut
Ascunde conținut

Datele tale personale sunt oferite voluntar, prin utilizarea site-ului Lidl și le prelucrăm pentru întreţinerea relaţiilor cu clienţii, în scopuri publicitare proprii şi pentru derularea comenzilor. Datele necesare sunt eventual transmise mai departe către prestatorii de servicii sau partenerii noștri contractuali care pot răspunde solicitărilor tale, atunci când noi nu deținem informațiile necesare. Totodată, te rugăm să ai în vedere faptul că prin refuzul de a furniza datele tale cu caracter personal care se referă la adresa ta de e-mail în secțiunea Contact, nu vom putea veni în sprijinul tale cu răspunsul solicitat. Toate celelalte informații solicitate prin formularul de contact sunt oferite în mod voluntar. Detalii aici.

Ce sunt şi pentru ce se folosesc modulele cookie?
Arată conținut
Ascunde conținut

Pentru a-ți uşura vizitarea paginii noastre de internet, folosim cookie-uri pentru afişarea ofertei noastre de produse și îmbunătățirea experienței consumatorilor. Cookie-urile sunt fişiere mici de text care sunt salvate local în memoria intermediară a programului de navigare folosit de cǎtre vizitatorul paginii. Pentru a afla mai multe informații despre setările pe care le poți face în browserul folosit de tine pentru evitarea instalării cookie-urilor, precum și pentru a te informa cu privire la tipurile de cookie-uri folosite, te rugăm accesați secțiunea Protecția datelor.