Lidl RO - meriți să fii surprins.
The browser is not supported
To display the website correctly, please use one of the following browsers.CautionPlease update your browser, if you proceed with this browser, your shopping experience might not be successful!

Protecția datelor

Începând cu: august 2023

Versiunea: 1.5.2


Vă mulțumim foarte mult pentru interesul acordat Lidl Plus.


Informații generale privind protecția datelor pentru Lidl Plus


Cine suntem?


Suntem Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, Germania (numită în continuare „Lidl Stiftung”, „noi” sau „nouă”), în caltate de operator al programului de servicii pentru clienți Lidl Plus. Noi suntem entitatea responsabilă de prelucrarea și protecția datelor dvs. cu caracter personal în Lidl Plus.


Ce este Lidl Plus?


Lidl Plus se adresează consumatorilor care doresc să primească informații personalizate despre ofertele și promoțiile noastre, precum și despre produse și servicii de la parteneri selectați și alte companii din Grupul Lidl. Vom determina interesele dvs. pe baza conduitei de cumpărare, a modului în care se utilizează aplicația noastră și alte servicii digitale ale Grupului Lidl.


Ce date cu caracter personal colectăm de la dvs.?


Colectăm datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le furnizați atunci când vă înscrieți în Lidl Plus. De asemenea, colectăm informații cu privire la conduita dumneavoastră de cumpărare și utilizare a aplicației Lidl Plus și a altor servicii digitale ale Grupului Lidl utilizate de dumneavoastră.


De ce colectăm aceste date cu caracter personal și în ce scop le folosim?


Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în principal pentru a executa contractul pe care l-ați încheiat cu noi odată cu înregistrarea dumneavoastră, respectiv pentru determinarea potențialelor dumneavoastră interese pe baza conduitei de cumpărare și utilizare în legătură cu produsele și serviciile companiilor Grupului Lidl și pentru a vă oferi informații si oferte personalizate.


Dacă v-ați dat consimțământul, vă vom trimite prin e-mail, push sau SMS informații adaptate pentru dvs. despre promoțiile și ofertele Lidl.


De asemenea, avem și un interes legitim de a vă oferi o experiență cât mai ușoară și eficientă posibil în legătură cu Lidl Plus.


Cui transmitem datele dumneavoastră cu caracter personal?


În anumite cazuri, transmitem datele dumneavoastră cu caracter personal furnizorilor de servicii pe care i-am contractat și care sunt verificați în mod regulat de noi. Aceste companii nu folosesc niciodată datele dumneavoastră cu caracter personal în propriile scopuri. În plus, datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi transmise companiilor naționale Lidl pentru a vă prezenta conținut relevant sau pentru a desfășura un concurs organizat de compania națională respectivă, cu condiția să vă fi dat consimțământul.


Dacă transferăm date cu caracter personal către destinatari din țările situate în afara Spațiului Economic European (SEE), ne asigurăm că nivelul adecvat de protecție a datelor este asigurat prin măsuri precum reguli corporatiste obligatorii, clauze contractuale standard, mecanisme de certificare sau coduri de conduită.

Cât timp păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal?


Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi anonimizate de îndată ce nu mai avem un scop pentru prelucrarea acestora. De regulă, stocăm datele dumneavoastră cu caracter personal pe durata participării dumneavoastră la Lidl Plus. Dacă ați fost inactiv timp de 24 de luni, vă vom informa că se apropie termenul de ștergere.


Ce drepturi aveți cu privire la datele dumneavoastră cu caracter personal?


Dacă doriți să accesați sau să primiți o copie a datelor dvs. cu caracter personal pe care le stocăm, le vom pune la dispoziția dumneavoastră în mod gratuit. Aveți dreptul, în condițiile stabilite de lege, să solicitați rectificarea datelor incorecte. De asemenea, puteți solicita ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal, aveți dreptul la restricționarea prelucrării și portabiliatea datelor dumneavoastră cu caracter personal și vă puteți opune prelucrării întemeiate pe interesul legitim sau interesul public. De asemenea, puteți să revocați consimțământul acordat în contextul Lidl Plus. Aveți dreptul de a depune o plângere în fața autoritații de supraveghere competente.


Vă rugăm să citiți Politica noastră de protecție a datelor de mai jos, unde puteți găsi mai multe informații despre modul în care prelucrăm datele dumneavoastră. Puteți contacta responsabilul nostru cu protecția datelor la adresa poștală menționată mai sus sau la adresa: protectiadatelor@lidlplus.ro


Politica de protecție a datelor Lidl Plus


Lidl Plus este un program de loializare (numit în continuare „Serviciu” sau „Lidl Plus”) al Grupului Lidl care este operat de Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, Germania (numită în continuare „Lidl Stiftung”, „noi”, „nouă”). Lidl Stiftung prelucrează datele necesare în scopul furnizării serviciului, în măsura în care este entitate responsabilă, pe măsură ce se colectează, analizează și transferă datele către Lidl Discount S.R.L. (denumită în continuare, împreună cu Lidl Stiftung, “Companiile Lidl”). Anumite prelucrări necesită implicarea Grupului Lidl (denumit în continuare “Companiile Grupului”) [ Lidl Plus adrese grup Lidl - Pagina 1 - Catalog Lidl]


În măsura în care organizațiile Lidl primesc date prin intermediul serviciului pe baza consimțământului dvs. voluntar și vă informează despre ofertele actuale și ofertele speciale de la Lidl, acestea acționează ele însele ca entitate responsabilă în raport cu legea privind protecția datelor.


Această politică de protecție a datelor se aplică activităților de prelucrare efectuate de Lidl Stiftung în calitate de operator.


Responsabilul cu protecția datelor de la Lidl Stiftung poate fi contactat la adresa poștală menționată mai sus sau la adresa: protectiadatelor@lidlplus.ro.


Serviciul se adresează consumatorilor (numiți în continuare „utilizatori" sau „dvs."), care doresc să primească informații personalizate de la Lidl Stiftung despre oferte și promoții de la Lidl Plus și oferte, produse și servicii de la parteneri selectați și Companiile Lidl, care corespund cât mai mult posibil intereselor dumneavoastră. Baza pentru determinarea intereselor relevante este conduita de cumpărare și utilizare în ceea ce privește produsele și serviciile Companiilor Lidl, astfel cum este explicat mai detaliat mai jos.


Cu Lidl Plus vă puteți bucura de o varietate de servicii special adaptate pentru dvs. Acestea includ, printre altele, oferte special adaptate nevoilor și dorințelor dvs., participarea în competiții, reduceri exclusive și oferte speciale la cumpărăturile efectuate în magazin și online în magazinele online selectate ale Grupului Lidl. În funcție de locul și de măsura în care utilizați serviciul, Lidl Stiftung transmite datele dvs. către anumite Companii Lidl pentru a vă putea oferi serviciul relevant.

1. Ce date colectăm despre persoana dvs. și ce canale de comunicare folosim în acest scop?


1.1. Înregistrare pentru Lidl Plus

Ca parte a procesului de înregistrare, solicităm următoarele date despre clienți: prenume, nume de familie, data nașterii, adresa de e-mail, numărul de telefon mobil și magazinul preferat Lidl. Este opțional să ne furnizați: formula de adresare, sexul și adresa dvs. de domiciliu (stradă, număr, cod poștal, oraș și țară). Pentru a seta magazinul preferat, se poate utiliza funcția de localizare geografică a dispozitivului mobil.


1.2. Date din My Lidl

Dacă ați furnizat în mod voluntar anumite informații despre circumstanțele și interesele dvs., precum și data de naștere a copilului dvs în contul dvs. My Lidl, colectăm și aceste informații în cadrul Lidl Plus.


1.3. Vizite la magazin

Când vă identificați în timpul vizitei la magazin, la casa de marcat, înregistrăm magazinul pe care l-ați vizitat, produsele achiziționate sau returnate în funcție de suma plătită, tipul produsului și prețul acestuia, cupoanele utilizate, suma totală de pe bon precum și durata procesului de plată și metoda de plată. Odată cu alocarea achiziției dvs. în contul dvs. de client, urmărim scopul menționat în alineatul 2, de ex. pentru a vă putea face oferte speciale adaptate preferințelor și intereselor dvs., precum și pentru participarea la oferte speciale.


La casă vă puteți identifica fie cu cardul dvs. digital de client, fie cu numărul de telefon mobil indicat la înregistrare.


1.4. Rezervarea produselor

Dacă rezervați anumite produse prin intermediul aplicației Lidl Plus pentru a le achiziționa ulterior în magazin și utilizați aplicația Lidl Plus (o astfel de utilizare este înțeleasă ca fiind autentificarea inițială cu contul dvs. Lidl Plus în aplicație, care se poate efectua automat după înregistrarea cu succes), colectăm aceste informații, în scopurile menționate în secțiunea 2, în special pentru a vă putea oferi oferte special adaptate preferințelor și intereselor dvs., precum și pentru participarea la promoții. Acest lucru se realizează prin atribuirea achiziționării produselor rezervate rezervării dvs.


1.5. Serviciul clienți

Când contactați serviciul relații cu clienții al Companiilor Lidl, folosim datele pe care le furnizați în acest context.


1.6. Utilizarea aplicației

Când utilizați aplicația Lidl Plus, colectăm informații despre magazinul de unde faceți cumpărături. În plus, colectăm informații despre tot conținutul vizualizat în aplicație, cum ar fi cupoanele activate, setările referitoare la notificări, participarea la loterii, articolele vizualizate și magazinul preferat selectat. De asemenea, colectăm informații despre interacțiunea dvs. cu aplicația, cum ar fi secțiunile vizitate, ecranele vizualizate în timpul fiecărei sesiuni, numărul de click-uri și derulări/scroll-uri. În plus, prelucrăm codul dvs. de client (ID de loialitate), informații despre versiunea sistemului de operare pe care o utilizați, identificarea dispozitivului, limba sistemului, țara aleasă, precum și versiunea aplicației utilizată de dvs.


Detaliile dvs. de autentificare sunt stocate și utilizate pentru a efectua autentificarea. Pentru a nu mai fi nevoie să vă conectați din nou de fiecare dată când deschideți aplicația, datele dvs. de conectare sunt salvate în aplicație (criptat) până când vă deconectați de la cont.


Bonul digital se poate salva pe dispozitivul dvs. sau poate fi redirecționat direct prin Messenger, în măsura în care permiteți aplicației accesul la fotografii/media. Camera dispozitivului dvs. mobil poate fi utilizată pentru scanarea cupoanelor QR, dacă acordați permisiunea relevantă.


Ca parte a aplicației, efectuăm sondaje și colectăm informații despre comportamentul dvs. de cumpărare, despre utilizarea aplicației dvs., circumstanțele personale și interesele dvs în legătură cu alte Companii Lidl. Participarea la sondaje este voluntară.


1.7. Ofertele partenerilor

Prin intermediul Lidl Plus primiți și opțiunea de a beneficia de oferte speciale de la parteneri selectați. Atunci când accesarea ofertei speciale presupune utilizarea unui cod promoțional direct la partener (fie online, fie în locațiile fizice) sau accesarea unui link către oferta specială a partenerului, Lidl nu va transmite datele dvs. cu caracter personal către acel partener, acesta din urmă prelucrând în mod separat și independent datele dvs. cu caracter personal pentru a vă pune la dispoziție oferta specială. În alte cazuri, pentru a beneficia de unele dintre aceste oferte, trebuie să vă identificați în calitate de client Lidl Plus cu cardul dvs. digital de client. În acest caz, partenerul colaborator relevant ne informează cu privire la utilizarea ofertei speciale relevante, oferindu-ne și informații aferente cum ar fi momentul achizitiei, suma și locul, astfel încât să putem adapta ofertele noastre și mai mult intereselor dumneavoastră. În cazul în care o ofertă specială va fi acordată în cadrul Lidl Plus pentru contractarea serviciilor partenerilor noștri colaboratori, aceștia din urmă ne vor furniza datele dvs. de contact (adresa de e-mail și numărul de telefon), astfel încât să putem aloca corect oferta contului dvs.


1.8. E-Mobilitate

Pentru a începe procesul de încărcare la una dintre stațiile de încărcare, trebuie să utilizați aplicația Lidl Plus pentru a vă identifica la stația de încărcare corespunzătoare și a începe procesul de încărcare. Înregistrarea pentru funcția Lidl Pay (vezi mai jos) este o condiție prealabilă pentru înregistrarea procesului de încărcare.


În timpul procesului de încărcare, prelucrăm următoarele date aferente ID-ului dvs. de loialitate: data procesului de încărcare, cantitatea încărcată (kWh), puterea de încărcare (kW), începutul procesului de încărcare (dată și oră), sfârșitul procesului de încărcare (dată și oră), tipul de încărcător utilizat. Odată cu atribuirea procesului dumneavoastră de taxare în contul dumneavoastră de client, urmărim și scopurile menționate la punctul 2, de exemplu pentru a vă putea oferi oferte special adaptate preferințelor și intereselor dumneavoastră și pentru a putea participa la campanii.


1.9. Plată prin utilizarea telefonului mobil

Aplicația Lidl Plus vă oferă, de asemenea, acces la un serviciu de plată mobilă ("Lidl Pay"), prin care aveți opțiunea de a vă înregistra cu cardul dvs. bancar de credit sau de debit pentru a plăti confortabil bunurile și serviciile achiziționate folosind dispozitivul dvs. mobil în diferite locații unde se utilizează plata (de ex. , checkout etc.).


Înregistrarea are loc direct în Lidl Plus și numai dacă doriți și selectați această opțiune. Pentru înregistrarea și utilizarea Lidl Pay sunt necesare numărul cardului de credit sau de debit, codurile CVV/CVS și data de expirare a cardului. Aceste detalii de plată sunt introduse direct în sistemele certificate PCI-DSS și PCI 3DS ale platformei de plată și sunt stocate acolo în formă criptată.


Ca parte a procesului de înregistrare, ne vom asigura, de asemenea, că sunteți într-adevăr titularul cardului de credit sau de debit furnizat. În acest scop, platforma noastră de plată va transmite datele cardului dumneavoastră de credit sau de debit direct furnizorului de servicii de plată respectiv, pentru ca aceștia să vă confirme identitatea cu instituția bancară emitentă.


Dacă înregistrarea pentru Lidl Pay a avut loc cu succes, platforma de plată ne trimite un token sub formă de cifru drept confirmare. Apoi conectăm acest token la contul dvs. de client.


Dacă utilizați alte proceduri de autentificare, pot deveni aplicabile condițiile de utilizare și prevederile privitoare la protecția datelor ale furnizorilor respectivi (de exemplu, în ceea ce privește funcțiile TouchID sau FaceID de la Apple).


Imediat ce utilizați Lidl Pay, platforma de plată va transmite datele cardului dvs. de credit sau debit către Compania Lidl respectivă pentru procesarea plăților. Compania Lidl acționează ca un operator independent pentru confirmarea plății dumneavoastră prin Lidl Pay, precum și pentru stocarea datelor dumneavoastră de plată în conformitate cu propriile obligații fiscale și comerciale și pentru apărarea împotriva eventualelor pretenții privind produsele achiziționate.


Pentru a putea desfășura procesul de plată în conformitate cu prevederile legale ale Directivei (UE) 2015/2366 ("PSD 2"), ale legilor naționale de transpunere aplicabile și ale Regulamentului (UE) 2018/389, utilizăm furnizorii noștri de servicii pentru a permite instituției dumneavoastră de credit sau entității care a emis mijloacele dumneavoastră de plată (cum ar fi cardul dumneavoastră de debit sau de credit) să efectueze analize cu privire la autentificarea clienților și analize preliminare de risc în vederea evaluării necesității autentificării clienților. Acest lucru se efectuează pentru a ne asigura că mijloacele de plată sunt utilizate de dvs., și nu de către o altă persoană cu intenții neadecvate. Aceste informații se referă în special la datele dumneavoastră cu caracter personal, la tranzacția curentă și la comportamentul dumneavoastră de plată anterior.

1.10. Magazin online/Servicii digitale

Dacă v-ați înregistrat pentru aplicații, pagini de internet sau servicii digitale operate de o societate aparținând Companiilor Grupului, cum ar fi servicii de „click&pick”, bonuri online, aplicația Lidl Home, Clubul Lidl Liddle etc., acestea ne informează despre utilizarea de către dvs. a serviciilor digitale, inclusiv tipul, cantitatea și prețul produselor pe care le-ați achiziționat și/sau rezervat online, cupoanele pe care le-ați utilizat, valoarea voucherului și durata procesului de plată, tipul mijlocului de plată utilizat, metoda de livrare pe care ați ales-o și conduita dvs. pe aceste platforme.


1.11. Buletine informative (newsletters) ale altor furnizori de servicii

În plus, dacă v-ați dat consimțământul pentru a primi buletinul informativ al serviciilor descrise în paragraful anterior și operate de Companiile Grupului, putem primi de la acestea informații despre conduita dvs. de utilizator în legătură cu buletinul informativ respectiv, inclusiv informații precum ora deschiderii buletinului informativ, linkurile sau zonele pe care ați făcut click, durata și frecvența utilizării.


1.12. Analiza comportamentului utilizatorului/Cookie-uri

Când utilizați aplicația, creăm profiluri de segmentare a utilizatorilor în scopul analizei statistice și le atribuim, dacă este posibil, persoanei dvs., adresei dvs. de e-mail sau numărului de client. Cu excepția cazului în care aceste date sunt necesare din punct de vedere tehnic pentru a asigura funcționalitatea aplicației, colectăm și utilizăm aceste date numai dacă v-ați dat consimțământul în legătură cu tehnologiile noastre de urmărire (a se vedea și paragraful 2 al acestei Politici de protecție a datelor). Acestea includ, următoarele prelucrări:


Următoarele scopuri sunt urmărite prin analiză:


  • Optimizarea serviciului nostru și a funcționalităților acestuia,
  • Îmbunătățirea ofertei și promovarea produselor Companiilor Lidl prin campanii (de publicitate),
  • Afișarea de reclame în funcție de interese (de exemplu, prin mesaje push și bannere publicitare cu privire la serviciile terților).


Pentru a vă putea afișa informații în funcție de interese, este necesar să putem atribui analiza anterior menționată persoanei dumneavoastră. Pentru acest scop, stabilim o conexiune cu numărul dvs. de client de la momentul la care înregistrarea este completă. Consimțământul dvs. pentru furnizarea informațiilor personalizate acoperă și această etapă de prelucrare.


Aplicația utilizează și A/B Testing, Analytics, Cloud Messaging, Crashlytics, Dynamic Links, In-App Messaging, Performance, Predictions și Remote Config. Acestea sunt servicii de analiză furnizate de Google. În acest sens, am încheiat un acord de prelucrare cu Google (a se vedea și secțiunile 2 și 3.1. din această politică de protecție a datelor).


Pentru această analiză, precum și pentru afișarea de publicitate personalizată, utilizăm următorii identificatori publicitari: (i) IDFA (Identifier for Advertising = identificare publicitară pentru dispozitivele iOS) sau (ii) ID-ul publicitar Android sau (iii) ID Huawei, adresa IP/MAC, antetul HTTP, precum și o amprentă a dispozitivului dvs. final (în plus: ora accesului, țara, limba, setările locale, sistemul de operare și versiunea, precum și versiunea aplicației). În plus, includem în această analiză informații despre activitatea web a utilizatorului și a dispozitivului, precum și informații despre aplicații și token-uri de evenimente. Prelucrarea acestor date are loc exclusiv pseudonimizat. Puteți oricând să dezactivați sau să restabiliți IDFA, ID-ul de publicitate Android și ID-ul Huawei prin sistemul dvs. de operare. În cazul în care IDFA nu este disponibil, utilizăm SkAdNetwork, API-ul de atribuire Apple, pentru a atribui instalările aplicației noastre unei campanii publicitare. Temeiul legal de prelucrare este reprezentat de consimțământul dvs (a se vedea secțiunea 2 din Politica de protecție a datelor).

Google Ads – direcționarea după listă de clienți


Utilizăm serviciul “Google Ads – direcționarea după listă de clienți” oferit de Google Ireland Limited, cu sediul în Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland („Google”) în cadrul aplicației Lidl Plus. În cadrul acestui proces, liste cu date ale clienților sunt transmise către serverele Google prin intermediul tehnologiilor de tracking utilizate de noi. Ulterior, Google compară în ce măsură datele clienților transmise coincid cu datele utilizatorilor Google și creează grupuri țintă care pot fi utilizate pentru afișarea de publicitate. Publicitatea poate fi afișată în cadrul rețelei Google (Youtube, Gmail sau în cadrul motorului de căutare), precum și între dispozitive (remarketing sau redirecționare).


Pentru utilizarea serviciului “Google Ads – direcționarea după listă de clienți” am încheiat un acord de prelucrare cu Google în conformitate cu prevederile art. 28 alin. (3) din RGPD. Prin intermediul acestui acord, Google garantează că prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu instrucțiunile primite și că asigură protejarea drepturilor persoanelor vizate.


Datele cu caracter personal sunt șterse după ce scopul a încetat să mai existe.


Informații cu privire la modul în care Google utilizează datele cu caracter personal care sunt transmise către Google prin integrarea serviciilor, precum și cu privire la opțiunile de setări aferente publicității personalizate și colectării datelor, pot fi accesate aici https://support.google.com/My-Ad-Center-Help/answer/12155451?hl=en și aici https://support.google.com/My-Ad-Center-Help/answer/12155764?hl=en. Informații generale privind prelucrarea datelor de către Google pot fi găsite în Politica Google de protecție a datelor https://policies.google.com/privacy?hl=en.


Meta/Facebook


Utilizăm serviciul de audiență personalizată Facebook Custom Audience oferit de Meta Platforms Ireland Ltd, cu sediul în 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Ireland („Facebook”) în cadrul aplicației Lidl Plus. Facebook Custom Audience ne permite să formăm grupuri țintă, să creăm și să implementăm publicitate personalizată pe Facebook în funcție de necesități.


În acest scop, liste cu date ale clienților sunt încărcate pe Facebook, prin intermediul tehnologiilor noastre de tracking. Ulterior, Facebook compară în ce măsură datele clienților transmise coincid cu datele utilizatorilor Facebook și creează grupuri țintă care pot fi utilizate pentru afișarea de publicitate pe Facebook. Prin Custom Audience, ne asigurăm că publicitatea este afișată pe Facebook doar persoanelor care au vizitat anterior aplicația noastră sau celor care sunt interesați de produsele noastre. Facebook utilizează datele și în propriile sale scopuri de publicitate și pentru scopurile de publicitate ale terțelor părți.


Utilizatorii rămân în Custom Audience pentru cel mult 180 de zile. După 180 de zile, utilizatorii care fac parte din Custom Audience al website-ului sunt eliminați în situația în care nu au revizitat website-ul.


Cu privire la utilizarea serviciului de Custom Audience, împreună cu Facebook avem calitatea de operatori asociați, în acord cu prevederile art. 26 din RGPD. În acest sens, am încheiat un acord de operatori asociați [ https://www.facebook.com/legal/controller_addendum]pentru a determina responsabilitățile cu privire la respectarea obligațiilor prevăzute de RGPD. Conform acestui acord, suntem responsabili de informarea persoanelor vizate, în timp ce Facebook este responsabil pentru ducerea la îndeplinire a solicitărilor legate de drepturile persoanelor vizate prevăzute de art. 15-21 din RGPD. Cu toate acestea, puteți să vă execitați drepturile în calitate de persoană vizată în fața oricăruia dintre operatorii asociați. Facebook își întemeiază prelucrarea datelor cu caracter personal pe consimțământul utilizatorilor Facebook, în conformitate cu art. 6 alin. 1 a) RGPD, precum și pe interesul legitim al Facebook, conform art. 6 alin. 1 f) RGPD, în vederea asigurării unei raportări exacte și sigure sau statistici de performanță exacte pentru actiunile de tip publicitate Facebook. Mai multe informații puteți accesa în Politica de confidențialitate Facebook [ https://www.facebook.com/about/privacy] sau aici [ https://www.facebook.com/about/privacy/legal_bases]. Puteți contacta Responsabilul cu Protecția Datelor Facebook aici [ https://www.facebook.com/help/contact/540977946302970].


Puteți să vă opuneți utilizării serviciului Custom Audiences în mod global accesând website-ul Facebook [ https://www.facebook.com/ads/website_custom_audiences/]. După logarea în contul dvs. Facebook, veți fi direcționat către setările Facebook Ads.


Retragerea consimțământului


Dacă doriți să vă retrageți consimțământul pentru urmărirea dumneavoastră în timpul utilizării Lidl Plus, puteți face acest lucru în orice moment, cu efect pentru viitor și fără a afecta legalitatea prelucrărilor efectuate până la acel moment. Puteți să vă modificați acordul pentru urmărire, după finalizarea înregistrării, accesând în cadrul aplicației secțiunea „Mai multe”  „Informații juridice”  “Partajare date”.


1.13. Servicii de navigare

În această aplicație aveți posibilitatea de a utiliza serviciul de navigare al sistemului de operare al dispozitivului dvs. mobil. Astfel, hărțile interactive pot fi afișate direct în aplicație și aveți posibilitatea de a utiliza funcția de navigare în mod confortabil pentru a găsi, de exemplu, Magazinele Lidl din zona dvs.


Pentru a utiliza funcțiile serviciilor de navigare, este necesar să prelucrăm adresa dvs. IP în cadrul comunicării prin Internet. Aceasta este de obicei prelucrată pe serverul sistemului de operare respectiv. Nu avem nicio influență asupra prelucrării concrete a datelor de către furnizorii sistemelor de operare. Informații suplimentare cu privire la scopul și sfera prelucrării datelor se găsesc în politica de confidențialitate a furnizorului. Acolo veți găsi, de asemenea, informații suplimentare despre drepturile și setările dvs. pentru a vă proteja confidențialitatea.


Adrese și politici de confidențialitate ale furnizorilor:


1.14. Linkuri către alte pagini de internet și aplicații

Aplicația noastră include link-uri către alte pagini de internet și aplicații care sunt operate de una dintre Companiile Lidl, de către partenerii noștri selectați descriși mai sus sau de către alte terțe părți. Când faceți click pe unul dintre bannerele produselor prezentate în aplicație, veți fi redirecționat către pagina de internet/aplicație sau către magazinul/App store-ul aferent sistemului dumneavoastră de operare. Link-urile pot include, de asemenea, tehnologii speciale de urmărire, care vor permite operatorilor respectivelor pagini de internet/aplicații să înțeleagă și să analizeze sursa din care a aflat utilizatorul despre acestea. Vă încurajăm să consultați politica de confidențialitate corespunzătoare a fiecărei pagini de internet/aplicații către care veți fi redirecționat pentru a înțelege ce informații vor fi prelucrate despre dvs. de către operator. Când sunteți redirecționați către oricare dintre aceste pagini de internet/aplicații, prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pentru a ne conforma cererii dvs. (tehnice) de a vizita aplicația sau pagina de internet respectivă (art. 6 alin. 1 b) RGPD), precum și pe baza interesul legitim al operatorului de a face publicitate (art. 6 alin. 1 f) RGPD).

1.15. Buletin informativ (newsletter)/Notificări push/ SMS

În plus, colectăm informații despre comportamentul dvs. de utilizator în legătură cu buletinul informativ și alte informații pe care vi le trimitem sub formă de mesaje push sau SMS, le stocăm și, dacă este posibil, le atribuim dvs. sau adresei dvs. de e-mail sau numărului de client. În legătură cu aceasta, colectăm informații despre ora deschiderii mesajului și despre linkurile sau zonele pe care ați făcut click, produsele selectate, ora, durata și frecvența de utilizare.

De asemenea, colectăm și utilizăm aceste date numai dacă ați consimțit la aceasta (a se vedea și paragraful 2 din această politică de protecție a datelor).


1.16. Categorii speciale de date cu caracter personal

Nu sunt incluse în analiza datelor dvs. cu caracter personal mai sus enumerate categorii speciale de date cu caracter personal în sensul articolului 9 alin. 1 RGPD (de exemplu, informații despre starea de sănătate sau convingerile dvs. religioase).



2. În ce scop și în baza cărui temei juridic prelucrăm datele dvs. cu caracter personal?


Colectăm datele enumerate în secțiunea 1 pentru a vă putea oferi serviciile relevante ale Lidl Plus.


2.1. Scopul comunicării, identificării și protecției profilului dvs. de client

Datele principale ale clienților colectate ca parte a înregistrării servesc comunicării cu dvs., precum și atribuirii clare a cumpărăturilor și a comportamentului de utilizator profilului dvs. de client.


În cazul în care, ca parte a utilizării aplicației noastre sau în setările dispozitivului dvs. mobil, ați consimțit la așa-numita geo-localizare în fereastra „aprobați permisiunile”, vom folosi această funcție pentru a vă putea oferi servicii individuale legate de locație. Prelucrăm în special locația și rețeaua dvs. ca parte a funcției „căutare magazin”, „căutare stație de încărcare” și „căutare oferte partener” pentru a putea afișa cele mai apropiate magazine de dvs. Datele de geolocalizare nu sunt stocate permanent de noi.


Ca parte a înregistrării dvs., vă solicităm data nașterii (a se vedea secțiunea 1 de mai sus). În primul rând, înregistrarea dvs. presupune că aveți cel puțin 18 ani (a se vedea secțiunea 2 din Termeni și condiții Lidl Plus). În al doilea rând, din motive de protecție a copiilor, există limite de vârstă pentru publicitatea anumitor produse (adică publicitatea pentru băuturi alcoolice nu va fi îndreptată către copii).


Utilizăm adresa dvs. de e-mail pentru a vă proteja de accesul neautorizat al terților, trimițându-vă o alertă prin e-mail, de ex. atunci când există acces la contul dvs. printr-un dispozitiv neobișnuit, adică un dispozitiv care nu a fost folosit anterior pentru a accesa aplicația Lidl Plus.


Scopul transmiterii datelor către banca dvs. sau entitatea emitentă a mijlocelor de plată (în cazul utilizării serviciului de plată Lidl Pay) este respectarea obligațiilor legale pentru autentificare în vederea evitării utilizării neautorizate și evitării fraudei.


Prelucrarea de acest tip are loc în temeiul art. 6, alin. 1 b) RGPD care ne permite să prelucrăm datele cu caracter personal în măsura în care sunt necesare pentru utilizarea unui serviciu sau executarea unui contract, respectiv în considerarea interesului nostru legitim de a face utilizarea aplicației cât mai ușoară și eficientă (art. 6, alin. 1 f) RGPD).


În cazul retragerii unor produse, verificăm dacă ați achiziționat produsul respectiv pentru a vă putea informa despre retragere. În acest scop, folosim informațiile despre produsele pe care le-ați achiziționat (vedeți mai sus secțiunea „Vizite în magazin”).


Prelucrarea este efectuată pentru a vă proteja sănătatea (Art. 6 Alin. 1 d) RGPD) și pentru că avem un interes legitim de a vă informa cu privire la orice retrageri de produse (Art. 6 Alin. 1 f) RGPD).

2.2. Scopul optimizării acțiunilor de promovare, a rețelei de magazine și a designului magazinelor

Când ne sunt disponibile detaliile adresei dvs., le vom folosi și în scopul optimizării acțiunilor de promovare (în special, distribuția pliantelor, promovarea prin afișe publicitare) și pentru a optimiza rețeaua de magazine și designul acestora. Furnizarea detaliilor despre adresa dvs. este voluntară. Aceste date sunt prelucrate în baza interesului nostru legitim de a optimiza canalele de vânzare (art. 6, alin. 1 f) RGPD).


2.3. Scopul determinării intereselor dvs. pentru produs

Pentru a vă oferi avantajele calității de membru Lidl Plus, pentru a vă oferi dvs. și celorlalți clienți cele mai bune oferte individuale posibile și pentru a efectua sondaje orientate către clienți, dorim să vă cunoaștem mai bine. În acest scop stabilim mai întâi pe baza tuturor datelor cu caracter personal enumerate în secțiunea 1, în special a tranzacților de la Lidl Plus, precum și a informațiilor pe care le primim de la alte aplicații, site-uri web sau servicii digitale descrise mai sus, ce produse, oferte speciale și servicii ar putea fi de interes și relevante pentru dvs. Folosim metode statistice matematice pentru a determina această corelație. În acest scop, datele dumneavoastră personale sunt comparate cu datele altor clienți. Pe baza acestei comparații, putem deduce apoi ce alte produse și promoții de care au fost interesați alți clienți cu interese similare ar putea fi, de asemenea, de interes pentru dvs. și pentru alți clienți.


Folosind aceste informații, vă putem atrage atenția, de exemplu, în legătură cu reduceri speciale pentru produsele dvs. preferate în aplicația Lidl Plus, pe website-ul respectivului magazin online sau pentru serviciului digital individual, de exemplu vă oferim prețuri speciale avantajoase, cupoane promoționale sau alte beneficii pentru dvs. și vă informăm despre oferte atractive ca parte a ofertelor speciale.


În acest scop, veți primi informații (dacă este posibil, personalizate) despre produse, promoții, concursuri, noi servicii și știri referitoare la ofertele magazinelor și sondaje [ LIDL PLUS / Informații legale/ Sortiment ]


Analizând utilizarea aplicației (vezi mai sus), obținem și informații generale despre optimizarea aplicației noastre Lidl Plus și succesul campaniilor noastre publicitare. În plus, oferim partenerilor noștri de publicitate date statistice anonime (pe baza utilizării aplicației dvs., precum și a produselor achiziționate) cu privire la succesul campaniilor lor de publicitate în scopuri de analiză a performanței campaniilor. Partenerii noștri de publicitate nu pot urmări aceste informații înapoi la dvs. personal.


În plus, profilurile de utilizator personalizate prin atribuirea persoanei dvs. și/sau a adresei dvs. de e-mail vor fi utilizate pentru a adapta mai bine abordarea publicitară la interesele dvs. personale, în special sub formă de buletine informative, și pentru a îmbunătăți ofertele web. Acest profil de utilizare include, de asemenea, informații despre utilizarea de către dvs. a Lidl Plus.


Aceste operațiuni de prelucrare sunt realizate pe baza prevederilor legale care ne permit să prelucrăm date cu caracter personal în măsura în care este necesar pentru utilizarea unui serviciu sau executarea unui contract (Art. 6, alin. 1 b) RGPD).


Cu condiția să fi dat consimțământul în acest sens, informațiile pe care le-am citit de pe dispozitivul dvs. pot fi, de asemenea, incluse în acest profil. În aceste cazuri, prelucrăm datele dvs. cu caracter personal în temeiul art. 6, alin. 1 a) RGPD. Acest lucru se aplică prelucrării datelor descrise mai sus la „Servicii digitale”, „Analiza conduitei utilizatorului” și „Buletin informativ/notificări push/SMS”, precum și transferul de date către partenerii noștri de publicitate pentru redarea conținutului (publicitar) al serviciilor terților.


Pe lângă creșterea valorii informative a profilului, folosim aceste constatări și pentru a optimiza aplicația Lidl Plus și celelalte servicii online, cu condiția ca acest lucru să fie acoperit de consimțământul dumneavoastră. Baza legală a prelucrării datelor dumnevoastră în acest scop este, de asemenea, art. 6, alin. 1 a) RGPD.


2.4. Scopul optimizarii ofertelor din magazin

Dacă participați la sondajele noastre în mod voluntar, folosim aceste informații pentru a ne optimiza ofertele din magazin. Prelucrăm aceste date deoarece avem un interes legitim de a ne adapta ofertele cât mai aproape de interesele dumneavoastră (Art. 6 Alin. 1 f) RGPD).


2.5. Scopul primirii de comunicări de marketing

În măsura în care v-ați exprimat în mod expres consimțământul pentru comunicări de marketing, vă vom trimite și informații despre beneficiile programului, de exemplu, detalii despre program, informații despre noii parteneri incluși în program și beneficiile partenerilor, promoții speciale pentru clienți și informații (dacă este posibil, personalizate) despre produse , promoții, concursuri, noi servicii și știri prin e-mail, SMS sau mesaj push.


Această comunicare directă se întemeiază pe consimțământul dumneavoastră (art. 6, alin. 1 a) RGPD).


2.6. Scopul localizării și al identificării momentului cumpărăturilor

Prelucrăm și utilizăm datele dvs. cu caracter personal în legătură cu locul și momentul cumpărăturilor pentru a vă putea oferi publicitate bazată pe timp și locație, de ex. prin mesaje push pe mobil sau prin SMS. Dacă ziua de cumpărături preferată este, de exemplu, sâmbăta, vă putem informa în special despre ofertele de vânzări existente pentru această săptămână. În plus, vă putem prezenta o ofertă specifică regională, dacă suntem informați în ce regiune preferați să vă faceți cumpărăturile.


Notificările push sunt mesaje care sunt trimise din aplicație pe dispozitivul dvs. și care sunt prioritizate acolo. Aplicația utilizează notificări push dacă ați acceptat să primiți notificări push atunci când instalați aplicația sau în orice moment în timpul utilizării aplicației, în setările dispozitivului. Puteți dezactiva primirea acestor notificări push în orice moment.


Dacă analizăm locul și momentul cumpărăturilor dvs., acest lucru servește utilizarii serviciului sau executarii unui contract (Art. 6, alin. 1 b) RGPD) și pentru că avem un interes legitim în a adapta ofertelor noastre cât mai bine posibil condițiilor de timp și loc (art. 6, alin. 1 f) RGPD).


2.7. Scopul prelucrării cererilor clienților

Datele cu caracter personal pe care ni le furnizați atunci când contactați serviciul clienți, de ex. prin formularul nostru de contact, vor fi, bineinteles, tratate cu confidențialitate. Utilizăm datele dvs. exclusiv în scopul prelucrării cererii dvs. și pentru a gestiona și a răspunde solicitărilor dvs. în calitate de persoană vizată.


Pentru a putea prelucra cererile dvs. în cel mai bun mod posibil, punem la dispoziția altor Companii Lidl datele mai sus menționate. Aceasta înseamnă că nu este necesar să înregistrați și să stocați din nou aceste date pentru a vă prelucra solicitările. Companiile Lidl utilizează datele dvs. exclusiv în scopul verificării dvs. în calitate de client sau utilizator și al prelucrării cererii dvs.


Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor dvs. îl constituie art. 6, alin. 1 b) RGPD, întrucât prelucrarea este necesară procesării solicitării dvs., și art. 6, alin. 1 f) RGPD, respectiv temeiul interesului legitim.

Interesul nostru și al dvs. totodată (legitim) pentru această prelucrare a datelor rezultă din scopul de a răspunde întrebărilor dvs., de a rezolva problemele care pot apărea și astfel a menține și promova satisfacția dvs. în calitate de client sau utilizator al serviciului nostru sau al serviciilor altor Companii Lidl.


Temeiul juridic pentru prelucrarea cererilor dvs. adresate potrivit dispozițiilor RGPD îl constituie art. 6, alin. 1 c) RGPD, prelucrarea fiind necesară pentru a ne conforma obligației noastre legale de a procesa solicitarea dvs.

2.8. Scopul furnizării aplicației

Prelucrăm datele colectate în cursul utilizării aplicației pentru ca aplicația noastră să funcționeze corect. Avem nevoie de aceste informații în special pentru ca aplicația să poată salva setările preferate, cum ar fi țara și limba, pentru a putea rezolva rapid probleme tehnice și pentru ca voi să puteți accesa anumite zone. Aceste date nu sunt utilizate pentru a crea profiluri de utilizator.

Temeiul juridic pentru utilizarea tehnologiilor necesare îndeplinirii acestui scop îl constituie art. 6, alin. 1 b) RGPD și art. 25 para 2 TTDSG (Legea privind protecția datelor din telecomunicații și telemedia din Germania), respectiv prelucrarea datelor în scopul punerii la dispoziție a serviciului și a executării contractului.


Utilizarea serviciilor de navigare se realizează în considerarea relației contractuale cu dvs. (art. 6, alin. 1 b) RGPD) și a interesului nostru legitim de a prezenta într-un mod atrăgător ofertele noastre și de a facilita găsirea locurilor pe care le-am indicat în aplicație (art. 6, alin. 1 f) RGPD).


2.9 Scopul asigurării unui istoric al produsului

Dacă ați rezervat produse prin intermediul aplicației Lidl Plus, vi le vom arăta într-un istoric, astfel încât să puteți obține o imagine de ansamblu asupra rezervărilor dvs. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor în acest scop îl constituie art. 6 (1) b) RGPD, respectiv necesitatea derulării contractului de utilizator încheiat cu dumneavoastră.


2.10. Scopul funizării serviciului E-Mobilitate

Datele pe care le colectăm sunt prelucrate în scopul de a activa oferta de E-Mobilitate și de a analiza procesele de încărcare.


Temeiul legal pentru aceasta este art. 6 alin. 1 b) RGPD, adică prelucrăm datele de mai sus în considerarea relației contractuale cu dvs.



2.11. Scopul prevenirii fraudei

Pentru a preveni daunele economice ale Lidl, analizăm comportamentul de cumpărături utilizând aplicația Lidl Plus în scopul prevenirii fraudelor. În special, analizăm, de asemenea, dacă și cât de des sunt returnate articolele. Prelucrarea este întemeiată pe art. 6 alin 1 f) RGPD. Interesele noastre legitime rezultă din scopurile de prelucrare descrise anterior.


3. Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal?


În cazul unor solicitări justificate din partea autorităților, vom transmite datele solicitate către acestea. Punem de asemenea la dispoziția terților datele dvs. cu caracter personal, după cum urmează:


3.1. Dezvăluirea datelor către furnizorii de servicii

Utilizăm parțial furnizori de servicii pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Societățile care lucrează pentru noi în acest mod sunt atent selectate și contractate în scris. Acestea sunt obligate prin instrucțiunile noastre și sunt controlate înainte de a începe prelucrarea datelor și, ulterior, în mod periodic. Aceste societăți nu își urmăresc niciodată propriile obiective prin prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în cadrul activităților desfăsurate de acestea pentru noi.

În legătură cu aceasta, datele dumneavoastră pot fi prelucrate de către destinatarii care:

  • ne furnizează capacitate de stocare, sisteme de baze de date sau servicii similare,
  • ne furnizează asistență tehnică și
  • ne oferă consultanță în aspecte de marketing.

Cu privire la utilizarea serviciilor Meta, datele sunt transferate către Meta (a se vedea secțiunea 1.12 din această politică).

3.2. Dezvăluirea către operatorii serviciilor Lidl

În cadrul Companiilor Lidl (a se vedea paragraful 1 de mai sus) noi transmitem următoarele date către companiile naționale relevante, sub rezerva îndeplinirii condițiilor anterior menționate:

  • Preferințele Dvs. referitoare la produse, determinate pentru prezentarea direcționată a conținutului relevant pentru dvs.
  • Dacă participați la o loterie sau la un concurs („Campania”) organizate de Companiile Lidl, transmitem categoriile de date enumerate în Regulamentul Campaniei (de exemplu, numărul clientului (ID de loialitate), numărul de telefon, adresa de e-mail, data nașterii etc.).

În măsura în care este necesar să prelucrăm o solicitare prin intermediul serviciului nostru pentru clienți, transmitem datele menționate mai sus acelor Companii Lidl pe care le contactați în contextul solicitărilor pe care le adresați serviciului de relații cu clienții. În plus, poate fi necesar să trimitem extrase din cererea dvs. către partenerii contractuali (de exemplu furnizori pentru cereri specifice vizând anumite produse) pentru procesarea cererii dvs.

  • Dacă utilizați serviciul nostru de plată mobilă Lidl Pay, platforma noastră de plată transmite datele cardului dumneavoastră de credit sau de debit fie către compania Lidl care vă vinde bunurile sau serviciile, fie direct către furnizorul de servicii de plată respectiv.
  • În cazul în care există suspiciune de fraudă sau Lidl suferă un prejudiciu economic, vom transmite Companiilor Lidl datele solicitate privind comportamentul dvs. de cumpărare/returnare.


Numai dacă v-ați dat consimțământul pentru servicii digitale, aplicații, pagini de internet ale Companiilor Lidl, cum ar fi servicii click&pick, bonuri online, pagini cu terțe beneficii etc., pentru a analiza utilizarea aplicației Lidl Plus și/sau conectarea datelor din Lidl Plus la datele din serviciile Lidl menționate anterior, inclusiv tipul, cantitatea și prețul produselor pe care le-ați achiziționat din magazinele Lidl și conduita dvs. de utilizator în raport cu buletinul nostru informativ (newsletter), inclusiv informații precum ora deschiderii buletinului informativ, linkurile sau zonele pe care ați făcut click, durata și frecvența utilizării, vom pune aceste informații la dispoziția societății naționale corespunzătoare.

În cadrul Lidl Pay (vezi mai sus), partajăm anumite date cu caracter personal cu banca dumneavoastră sau cu emitentul mijloacelor de plată alese de dumneavoastră pentru executarea contractului respectiv (inclusiv procedura de autentificare prevăzută de lege înainte de efectuarea tranzacţiilor individuale de plată).

Dacă rezervați produse prin intermediul aplicației Lidl Plus pentru achiziționarea ulterioară într-un magazin Lidl, vom transmite o listă a produselor rezervate și numărul comenzii dvs. către Lidl Discount SRL („Lidl Discount”). Acesta este singurul responsabil de utilizarea acestor informații pentru executarea ulterioară a contractului de cumpărare cu dvs. Temeiul juridic pentru această transmitere îl constituie art. 6, alin. 1 b) RGPD, respectiv implementarea măsurilor necesare încheierii contractului ca răspuns la solicitarea dvs.

Dacă alegeți o stație de încărcare și utilizați Lidl Plus ca parte a serviciului de E-mobilitate, vom transmite datele dvs. principale de client către Lidl Discount SRL care acționează în calitate de operator responsabil independent.

Dacă încărcați ca utilizator al aplicației Lidl Plus la stațiile de încărcare din Kaufland, Lidl Discount transmite către Kaufland datele pentru procesul de facturare internă. Aceasta implică următoarele date: date generale de încărcare (data încărcării, cantitatea încărcată (kWh), puterea de încărcare (kW), începutul încărcării, sfârșitul încărcării) și ID-ul dvs. de client E-Mobility (fără numele dvs.).

Dacă transmitem data cu caracter personal către destinatari din țări din afara Comunității Economice Europene (țară terță), puteți afla detalii suplimentare din cuprinsul informațiilor referitoare la prelucrările de date efectuate de către furnizorii noștri de servicii, așa cum sunt prezentate în prezenta Politică de protecția datelor. Prin adoptarea unor decizii de adecvare, Comisia Europeană a stabilit dacă o astfel de țară terță oferă un nivel adecvat de protecție a datelor. Lista țărilor pentru care a fost emisă o astfel de decizie de adecvare poate fi consultată aici https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_en.

Dacă pentru o astfel de țară terță nu s-au stabilit niveluri satisfăcătoare de protecție de către Comisia Europeană, asigurăm un nivel de protecție adecvată a datelor dumneavoastră prin măsuri precum: reguli corporatiste obligatorii, clauze de protecție standard UE, mecanisme de certificare sau Coduri de Conduită recunoscute. Puteți contacta Responsabilul nostru cu protecția datelor (pagina 1) pentru informații suplimentare.

4. Cum garantăm confidențialitatea datelor dvs. cu caracter personal?


Pentru a garanta confidențialitatea datelor dvs. cu caracter personal, este interzis angajaților noștri care au atribuții care implică accesul la date cu caracter personal să colecteze, să utilizeze sau să prelucreze date cu caracter personal în orice mod neautorizat. Angajații noștri, recrutați cu atenție, cunosc foarte bine reglementările de protecție a datelor și sunt obligați contractual înainte de începerea contractului de muncă să respecte confidențialitatea datelor, având această obligație și după încetarea relației de muncă.

5. Cum garantăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal?


Securitatea datelor dvs. este foarte importantă pentru noi. În consecință, menținem măsuri tehnice și organizatorice pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, în special împotriva pericolelor privind transmiterea datelor și accesul neautorizat al terților. Aceste măsuri sunt ajustate și actualizate în mod periodic la tehnologia modernă.

6. Cât timp stocăm datele dvs. cu caracter personal?


Noi ștergem sau anonimizăm datele dvs. cu caracter personal de îndată ce nu mai sunt necesare pentru scopurile în care le prelucrăm conform paragrafelor de mai sus. În general, stocăm datele dvs. cu caracter personal pe toată durata participării dvs. la programul Lidl Plus. Dacă sunteți inactiv pentru 24 de luni, vă vom informa că se apropie termenul de ștergere. În acest caz, puteți obiecta față de această ștergere prin deschiderea din nou a aplicației sau prin logarea din nou în aplicație.

În caz contrar, datele se șterg după 72 de ore de la dezactivarea Dvs din Lidl Plus. În aceste 72 de ore inițiale, aveți opțiunea de a vă reinstala contul de client prin reconectare. Procesul de ștergere se anulează ulterior. Dacă datele dvs. sunt necesare mai mult timp din cauza perioadelor legale de stocare sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept in instanță, stocăm datele dvs. conform reglementărilor de protecție a datelor cu caracter personal, după dezactivarea Lidl Plus, atât timp cât se prevede în fiecare caz de lege sau este necesar pentru a îndeplini scopurile.

Toate datele cu caracter personal pe care ni le trimiteți atunci când contactați Serviciul nostru de Relații cu Clienții, sunt șterse sau anonimizate cel mai târziu în 90 de zile de la ultimul răspuns pe care îl trimitem. Din experiența noastră, după acest termen, nu mai există de regulă întrebări suplimentare. Din motive de natură juridică, în cazul reclamațiilor de orice natură, datele dvs. cu caracter personal vor fi stocate pe o perioadă de 3 ani de la data ultimei comunicări cu dvs. De asemenea, dacă vă exercitați drepturile Dvs în calitate de persoană vizată, datele Dvs. vor fi stocate pentru o perioadă de 3 ani de la data ultimului răspuns trimis către Dvs. în scopul dovedirii faptului că v-am pus la dispoziție toate informațiile și că au fost respectate cerințele legale.


7. Ce drepturi aveți în legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră?


Vă punem la dispoziție, desigur, la cerere, informațiile conform art. 15 RGPD (în special datele stocate despre persoana dvs., destinatarul sau categoriile de destinatari către care se transmit, scopul stocării datelor, precum si celelalte informații prevăzute de reglementările in vigoare). Aceste informații sunt gratuite.


În plus, cu respectarea prevederilor legale relevante, aveți dreptul de a corecta datele incorecte sau puteți șterge datele dvs. cu caracter personal și restricționa prelucrarea sau transmiterea acestora.


De asemenea, aveți dreptul la portabilitatea datelor si dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care ar produce efecte juridice fata de dvs. sau care v-ar afecta în mod similar într-o măsură semnificativă.

Totodată, aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere competentă.


În cazurile în care prelucrarea datelor se întemeiază pe art. 6, alin. 1, lit. e) sau lit. f) RGPD sau are loc în scopul marketingului direct, aveți dreptul de a vă opune prelucrării.

Dacă v-ați dat consimțământul, îl puteți retrage oricând cu efect pentru viitor, de ex. în cadrul aplicației de la „Ajutor” -> „Contactați-ne” sau (dacă doriți să de-selectați direct canalele de notificare individuale) de la „Setări” -> „Comunicări comerciale” sau trimițând un e-mail la: infolidlplus@lidl.ro.

Dacă doriți să vă retrageți consimțământul dat pentru analiza modului de utilizare a acestei aplicații, puteți să faceți modificările dorite în ceea ce privește setările aplicației de la “Mai mult” -> “Informații juridice” -> “Partajarea datelor în Lidl Plus”


8. Lipsa obligației de a furniza date


Dacă furnizați dumneavoastră înșivă aceste detalii, nu aveți obligația de a transmite detaliile opționale menționate anterior. Totuși, fără aceste detalii nu suntem în măsură să vă punem la dispoziție serviciile Lidl Plus care pot fi furnizate pe baza acestor detalii. Numai câmpurile de date opționale sunt marcate ca atare.


9. Putem schimba politica de protecție a datelor?


Datorită modificărilor calității juridice sau a condițiilor de prelucrare a datelor Lidl Plus, poate deveni necesară modificarea acestei Politici de protecție a datelor. Dacă, de exemplu, se modifică scopurile colectării, prelucrării sau utilizării datelor dvs. cu caracter personal sau identitatea responsabilului și a categoriilor de destinatari, veți fi informat și, dacă este cazul, vă vom cere consimțământul.


Informații privind protecția datelor pentru descărcare

Găsiți Politica de protecție a datelor pentru aplicația „Lidl Plus” pentru descărcare în format PDF aici.