
Returnează-ți ambalajele în perioada 21.11 - 23.11.2025 în orice magazin Lidl, folosește voucherul SGR în aceeași perioada, scanează cardul Lidl Plus la casa de marcat și primești un cupon de cumpărături între 10 și 25 de lei.
Care este mecanismul campaniei?
- Colectează ambalaje cu sigla garanției (SGR) și returnează-le în aparatele de colectare amplasate în magazinele Lidl, în perioadele:
- Utilizează voucherul SGR eliberat de aparat pentru cumpărături în magazinele Lidl în perioada 21.11 – 23.11.2025 și scanează cardul Lidl Plus la casa de marcat și vei primi un cupon în contul tău în perioada 25.11 - 26.11.2025.
- Voucherul poate fi utilizat exclusiv pentru achiziții efectuate în perioadele campaniei, respectiv în fiecare etapă a campaniei. Valoarea cuponului primit este de maximum 25 lei cu TVA.
- La un voucher SGR mai mare de 25 lei, vei primi tot un cupon de 25 lei.
- Consultă regulamentul campaniei.
Returnează-ți ambalajele săptămânal în perioada 13.10.2025, ora 07:00 a.m. – 14.12.2025, ora 11:59 p.m. în magazinul Lidl din localitatea Hârșova, orașul Hârșova, Strada Amurgului, nr. 2B, județul Constanța.
Folosește voucherul SGR în aceeași perioada, scanează cardul Lidl Plus la casă de marcat și primești un cupon de cumpărături între 10 și 25 de lei.
Care este mecanismul campaniei?
Colectează ambalaje cu sigla garanției (SGR) și returnează-le în aparatele de colectare amplasate în magazinele Lidl, în perioadele:
- Etapa 1 – Returnare ambalaje si folosire voucher – Perioada 13.10 – 19.10.2025
- Etapa 2 – Returnare ambalaje si folosire voucher – Perioada 20.10 – 26.10.2025
- Etapa 3 – Returnare ambalaje si folosire voucher – Perioada 27.10 – 02.11.2025
- Etapa 4 – Returnare ambalaje si folosire voucher – Perioada 03.11 – 09.11.2025
- Etapa 5 – Returnare ambalaje si folosire voucher – Perioada 10.11 – 16.11.2025
- Etapa 6 – Returnare ambalaje si folosire voucher – Perioada 17.11 – 23.11.2025
- Etapa 7 – Returnare ambalaje si folosire voucher – Perioada 24.11 – 30.11.2025
- Etapa 8 – Returnare ambalaje si folosire voucher – Perioada 01.12 – 07.12.2025
- Etapa 9 – Returnare ambalaje si folosire voucher – Perioada 08.12 – 14.12.2025
Utilizează voucherul SGR eliberat de aparat pentru cumpărături în magazinele Lidl, și scanează cardul Lidl Plus la casă de marcat. Voucherul poate fi utilizat exclusiv pentru achiziții efectuate în perioadele campaniei, respectiv în fiecare etapă a campaniei.
În funcție de valoarea voucherului SGR utilizat, primești în aplicația Lidl Plus un cupon de cumpărături:
- Cuponul de reducere obtinut in Etapa 1 a Campaniei (perioada 13.10 – 19.10.2025) va fi alocat in perioada 21.10 – 22.10.2025 si va putea fi utilizat doar in magazinul Lidl din orașul Hârșova, Strada Amurgului, nr. 2B, județul Constanța, in perioada 22.10 – 28.10.2025
- Cuponul de reducere obtinut in Etapa 2 a Campaniei (perioada 20.10 – 26.10.2025) va fi alocat in perioada 28.10 – 29.10.2025 si va putea fi utilizat doar in magazinul Lidl din localitatea Hârșova, orașul Hârșova, Strada Amurgului, nr. 2B, județul Constanța, in perioada 29.10 – 04.11.2025
- Cuponul de reducere obtinut in Etapa 3 a Campaniei (perioada 27.10 – 02.11.2025) va fi alocat in perioada 04.11 – 05.11.2025 si va putea fi utilizat doar in magazinul Lidl din orașul Hârșova, Strada Amurgului, nr. 2B, județul Constanța, in perioada 05.11 – 11.11.2025
- Cuponul de reducere obtinut in Etapa 4 a Campaniei (perioada 03.11 – 09.11.2025) va fi alocat in perioada 11.11 – 12.11.2025 si va putea fi utilizat doar in magazinul Lidl din orașul Hârșova, Strada Amurgului, nr. 2B, județul Constanța, in perioada 12.11 – 18.11.2025
- Cuponul de reducere obtinut in Etapa 5 a Campaniei (perioada 10.11 – 16.11.2025) va fi alocat in perioada 18.11 – 19.11.2025 si va putea fi utilizat doar in magazinul Lidl din orașul Hârșova, Strada Amurgului, nr. 2B, județul Constanța, in perioada 19.11 – 25.11.2025
- Cuponul de reducere obtinut in Etapa 6 a Campaniei (perioada 17.11 – 23.11.2025) va fi alocat in perioada 25.11 – 26.11.2025 si va putea fi utilizat doar in magazinul Lidl din orașul Hârșova, Strada Amurgului, nr. 2B, județul Constanța, in perioada 26.11 – 02.12.2025
- Cuponul de reducere obtinut in Etapa 7 a Campaniei (perioada 24.11 – 30.11.2025) va fi alocat in perioada 02.12 – 03.12.2025 si va putea fi utilizat doar in magazinul Lidl din orașul Hârșova, Strada Amurgului, nr. 2B, județul Constanța, in perioada 03.12 – 09.12.2025
- Cuponul de reducere obtinut in Etapa 8 a Campaniei (perioada 01.12 – 07.12.2025) va fi alocat in perioada 09.12 – 10.12.2025 si va putea fi utilizat doar in magazinul Lidl din orașul Hârșova, Strada Amurgului, nr. 2B, județul Constanța, in perioada 10.12 – 16.12.2025
- Cuponul de reducere obtinut in Etapa 9 a Campaniei (perioada 08.12 – 14.12.2025) va fi alocat in perioada 16.12 – 17.12.2025 si va putea fi utilizat doar in magazinul Lidl din orașul Hârșova, Strada Amurgului, nr. 2B, județul Constanța, in perioada 17.12 – 23.12.2025
Cum se calculează cuponul primit?
Valoarea cuponului de cumpărături este stabilită în funcție de suma totală a voucherelor SGR utilizate în perioada campaniei.
Mecanismul de calcul este următorul:
- Pentru vouchere SGR în valoare de 10 lei, clienții primesc un cupon în valoare de 10 lei;
- Pentru vouchere SGR în valoare de 15 lei, valoarea cuponului este de 15 lei;
- Pentru vouchere SGR în valoare de 20 lei, clienții beneficiază de un cupon în valoare de 20 lei;
- Pentru vouchere SGR în valoare de minimum 25 lei, Lidl acordă un cupon în valoare de 25 lei. Valoarea maximă a cuponului este de 25 lei, TVA inclus.
Cuponul de reducere va putea fi folosit la achiziții aferente unui singur bon fiscal, efectuate utilizând Aplicația. Nu uita să activezi cuponul cu cel puțin 30 minute înainte de utilizarea acestuia și să te identifici la casa de marcat cu cardul digital de client Lidl Plus sau cu numărul de telefon mobil furnizat la înregistrarea in aplicăție. Reducerea nu se aplică la produsele din categoria celor interzise promovării (ex: țigări, formule pentru bebeluși, alcool tip țuică, pălincă).
La un voucher SGR mai mare de 25 lei, vei primi tot un cupon de 25 de lei și, indiferent de valoarea pragului atins, primești un singur cupon între 10 lei și 25 lei. Vezi regulamentul.
Sistemul de Garanție-Returnare — ce este?




Ce ambalaje pot fi returnate?
În magazinele Lidl poți returna ambalaje care conțin logo-ul „Ambalaj cu garanție” din sticlă, plastic sau metal, cu volume cuprinse între 0,1 L și 3 L inclusiv, nedeformate, golite de conținut, curate, cu eticheta intactă, înregistrate în Registrul Ambalajelor SGR ținut de RetuRO. Acestea pot fi ambalaje utilizate pentru bere, mixuri de bere, mixuri de băuturi alcoolice, cidru, alte băuturi fermentate, sucuri, nectaruri, băuturi răcoritoare, ape minerale și ape de băut de orice fel, vinuri și spirtoase.
Dimensiuni ambalaje - informații suplimentare:
Diametrul exterior al ambalajului: min. 40 mm – max. 130 mm;
Înălțimea ambalajului, inclusiv închiderea: min. 75 mm – max. 360 mm;
Greutatea ambalajului (fără conținut/ băutură): max. 1 kg;
Ambalajele SGR care nu respectă dimensiunile prevăzute mai sus riscă să nu poată fi preluate prin intermediul RVM-urilor LIDL sau să provoace blocarea acestora și nerestituirea garanției.
Când poți returna ambalaje?
Aparatele de colectare a ambalajelor reciclabile (RVM) pot fi utilizate exclusiv pe durata programului de funcționare a magazinelor LIDL.
Ambalajele SGR pot fi returnate în termen de maximum 24 de luni de la data publicării pe pagina de internet a RetuRO a anunțului privind încetarea introducerii pe piață de către producător a produsului respectiv.
În ce stare pot fi ambalajele?
Pentru a returna ambalaje SGR, acestea trebuie să îndeplinească simultan următoarele condiții:
- să fie golite în întregime de conținut, curate;
- să aibă aplicat marcajul care indică apartenența la SGR, respectiv logo-ul reprezentativ și codul de bare, iar acestea să fie vizibile și lizibile;
- să fie returnate fie întregi, fie nedegradate și nedeformate, astfel încât să se poată stabili apartenența la SGR de pe codul de bare al etichetei.
Dar dacă ambalajele nu întrunesc condițiile?
În cazul în care ambalajul SGR predat nu îndeplinește una din condițiile menționate anterior, RVM-urile LIDL refuză acceptarea acestuia, îl restituie și afișează un mesaj care indică motivul refuzului.
Ce primești în schimbul ambalajelor?
După acceptarea și preluarea ambalajelor SGR prin intermediul RVM-urilor LIDL, se emite un bon valoric (voucher) prin care se returnează valoarea garanției aferente numărului de ambalaje SGR preluate.
Cum folosești voucherul primit?
Poți utiliza voucherul la efectuarea de cumpărături în cadrul magazinului LIDL sau îl poți preschimba în numerar în cadrul magazinului LIDL în termen de maximum 12 luni de la eliberarea voucherului. Valoarea voucherului sau voucherelor prezentate la casa de marcat va fi scăzută din prețul produselor achiziționate. LIDL îți oferă posibilitatea de a utiliza mai multe vouchere pe același bon fiscal de cumpărături, însă valoarea unui voucher nu poate fi segmentată (nu se poate elibera rest în bani, dacă prețul produsului achiziționat este sub valoarea voucherului/ voucherelor).

Ce înseamnă toate aceste prescurtări?
SGR – Sistem de Garanție-Returnare.
Ambalajele SGR – ambalaje SGR cu logo-ul „Ambalaj cu garanție” pentru care plătești 50 de bani/ buc. drept garanție și care pot fi returnate pentru recuperarea garanției sub formă de bon valoric sau voucher.
RVM - echipament automat de preluare a ambalajelor SGR în magazinele Lidl.
Regulament complet
Regulamentul punctului de returnare a ambalajelor supuse Sistemului de Garanție-Returnare („SGR”) operat de către LIDL DISCOUNT SRL (“LIDL”) poate fi accesat aici.
Sistemul de Garanție Returnare începe din 30 noiembrie 2023