În calitate de retailer alimentar, înțelegem rolul esențial pe care îl avem în promovarea unei alimentații echilibrate și responsabilitatea pe care o purtăm față de consumatori și față de planetă. Ne concentrăm eforturile pe nutriția conștientă, cu scopul de a sprijini sănătatea tuturor și de a contribui la un viitor sustenabil.
Prin acțiuni concrete care încurajează un stil de viață sănătos și o alimentație responsabilă, ne propunem ca, până în 2025, să oferim tuturor acces la o gamă variată de produse sănătoase și sustenabile, în cadrul strategiei noastre „Nutriție conștientă”.
Ne integrăm obiectivele de sustenabilitate și în parteneriatele sportive, demonstrând cum Lidl poate susține toate tipurile de echipe – fie că vorbim despre familii, prieteni sau suporteri. Lidl este mereu alături de tine, oferindu-ți sprijin în fața provocărilor de zi cu zi.
De la marile evenimente sportive până la competițiile locale, știm că sportul are puterea de a inspira oamenii să fie mai activi. Sponsorizările noastre sportive sunt atent alese pentru a ajunge la toți partenerii noștri și pentru a continua să sprijinim un stil de viață mai sănătos, mai activ și mai sustenabil pentru toată lumea.
În cadrul strategiei noastre internaționale de responsabilitate socială corporativă (CSR), ne extindem constant portofoliul de produse pentru a include tot mai multe opțiuni pe bază de plante. Această inițiativă contribuie direct la angajamentul nostru Net-Zero, prin care ne propunem să reducem emisiile de gaze cu efect de seră la zero net pe întregul lanț valoric până în anul 2050.
Prin campania dedicată consumatorilor „Suntem în echipa ta”, Lidl transmite un mesaj clar: suntem alături de tine la fiecare pas – în magazin, acasă și pe stadion. Sportul și mișcarea, alături de o alimentație echilibrată, sunt benefice pentru toți, nu doar pentru sportivii de performanță.
Lidl îți este alături – de la menținerea prețurilor accesibile și oferirea de alimente proaspete, simple și sănătoase, până la aducerea celor mai mari evenimente sportive din Europa mai aproape de tine. Pentru că ne dorim să facem mai mult din ceea ce este bine pentru planetă, pentru oameni și pentru tine – pentru un viitor mai bun.

UEFA Women's EURO 2025
Sub deviza „Never Stop Growing”, Lidl își reafirmă angajamentul pe termen lung de a susține sportul feminin, alegerile sănătoase și dezvoltarea personală a tinerilor, în cadrul Campionatului European de Fotbal Feminin din acest an.
Ca parte a activităților sale dedicate acestui eveniment, Lidl va lansa inițiative care pun accent pe educația nutrițională, împuternicirea tinerilor și promovarea incluziunii – oferind sprijin atât fanilor, cât și jucătoarelor, atât pe teren, cât și în afara lui.
Retailerul alimentar a pregătit o serie de activări diverse, desfășurate în zonele pentru fani și în jurul turneului din Elveția, mobilizând susținerea pentru competiție și contribuind activ la construirea unui viitor mai bun.
Robin Ruschke, Vicepreședinte Executiv - Marketing la Lidl International:
„La Lidl, știm că fotbalul are puterea de a ne aduce împreună. Prin participarea la UEFA Women’s EURO 2025, ne reafirmăm angajamentul față de acest sport, continuând parcursul început cu succes la UEFA EURO 2024 și consolidând parteneriatele noastre inovatoare din sportul feminin, precum cele din handbal sau cu echipa Lidl-Trek.
De aceea, și în acest an, desfășurăm o serie de activități dedicate atât clienților noștri, cât și echipei extraordinare #teamlidl, pe toată durata competiției. Ne așteaptă o vară plină de energie, iar noi abia așteptăm să vedem din nou spiritul Lidl în acțiune!”


Lidl Youth Camp
La UEFA Women’s EURO 2025, Lidl își propune să aibă un impact real. De aceea, valorificăm parteneriatul cu UEFA pentru a lansa un program dedicat tinerelor, care îmbină fotbalul cu un stil de viață sănătos – Lidl Youth Camp, în colaborare cu inițiativa #WePlayStrong.
Acest program pan-european, desfășurat pe parcursul unui weekend, oferă un spațiu sigur și motivant în care tinerele își pot descoperi potențialul, își pot cultiva ambițiile și pot deveni mai puternice – împreună.
Activări Fan Zone
Și în acest an, Lidl sprijină clienții și fanii pentru a-i ajuta să facă alegeri conștiente pentru ei înșiși, pentru ceilalți și pentru planetă. De aceea, Lidl oferă Stații de Prospețime în zonele pentru fani, oferind cupe cu fructe ca opțiune proaspătă și sănătoasă, care aduce mai multă varietate în farfurie și oferă un impuls natural de energie.
Fresh Field
Pentru a promova nutriția conștientă și prospețimea în rândul turiștilor din Elveția și al fanilor fotbalului UEFA, Lidl creează o sursă de hrană unică, având forma și dimensiunea unui teren de fotbal. La doar 30 de minute de Zürich, au fost plantate 8 soiuri de fructe și legume, care vor genera peste 15 tone de produse proaspete. Întreaga recoltă va fi donată către organizații care sprijină comunitățile locale, contribuind astfel la un viitor mai sănătos și mai sustenabil.


Echipa de Conștientizare
În vara aceasta, Lidl colaborează cu UEFA pentru a introduce echipe de conștientizare în toate cele opt stadioane ale turneului, pe parcursul celor 31 de meciuri. Aceste echipe sunt formate din ambasadori special instruiți, dedicați creării unui mediu incluziv, sigur și respectuos pentru toți fanii.
Prin promovarea corectitudinii și a respectului în tribune, echipele de conștientizare vor fi prezențe prietenoase în mijlocul mulțimii – oferind sprijin, încurajând unitatea și asigurându-se că bucuria jocului este trăită de toată lumea, în spiritul fair-play-ului.
Dr. Jennifer Cords, Vicepreședinte Senior pentru Afaceri Corporative la Lidl International:
„Prin parteneriatul nostru cu UEFA Women’s EURO 2025™, ne dorim să extindem una dintre valorile noastre fundamentale – respectul – către toți fanii prezenți la turneu. Crearea unui mediu sigur și susținător este un obiectiv esențial pentru noi, motiv pentru care am introdus Echipa de Conștientizare în toate cele 8 stadioane, pe durata celor 31 de meciuri ale competiției.
Aceste echipe vor promova o cultură a stadionului bazată pe corectitudine, incluziune și respect reciproc, contribuind la o experiență pozitivă pentru toți participanții.”