Bunătăți de ronțăit pentru vegani

Bunătăți de ronțăit pentru vegani

Atunci când alegi o dietă vegană pentru a mânca mai sănătos, trebuie să îți alegi cu atenție și gustările dintre mese sau bunătățile pe care alegi să le ronțăi atunci când vizionezi un film.

 

O variantă inspirată ar fi să te bucuri de nuci, alune, mixuri de semințe sau fructe uscate, iar din gama Alesto chiar ai de unde să alegi. Mai mult decât atât, poți încerca și batoanele din fructe uscate sau chiar rondelele de mere pentru a diversifica gustările tale cât mai mult.

 

Nucile, indiferent de soiul lor, sunt benefice pentru cei care adoptă o dietă vegană sau vegetariană pentru că sunt o sursă excelentă de energie, conțin acizi grași polinesaturați, proteine și fibre. Pentru că nu consumă lactate, veganii pot beneficia de calciul din migdale, fistic, alune de pădure sau nuci braziliene. 

 

Dacă îți dorești să pregătești acasă gustările crocante, atunci ți-am pregătit mai jos câteva rețete care merită încercate. Printre ele se numără năutul crocant sărat, cu piper și oregano, sau năutul crocant dulce, cu sirop de arțar. Acesta este indicat vegetarienilor și veganilor pentru că are un conținut bogat de fier și vitamina C, proteine și fibre.

 

Poți chiar să pregătești chipsuri la tine acasă și nu trebuie să le prăjești în ulei, ci să le pregătești în cuptor. Este adevărat că chipsurile din cartofi sunt foarte gustoase, dar odată ce vei încerca chipsurile din cartofi dulci, sfeclă roșie, păstârnac sau morcovi, s-ar putea să te îndrăgostești de gustul lor.

Alege rețeta preferată pentru o gustare vegană