Din data: Octombrie 2024
Versiunea: 2.0
Politica de protecţie a datelor Lidl Plus
Cuprins
2. Datele de contact ale operatorului și ale responsabilului cu protecţia datelor
3. Scopurile prelucrării, temeiurile legale și destinatarii
3.1 Înregistrarea pentru Lidl Plus și administrarea contului
3.3 Stabilirea intereselor dvs. legate de produse și abordarea publicitară personalizată
3.4 Optimizarea măsurilor de publicitate, a rețelei de magazine și a designului magazinelor
4. Către ce alți destinatari transmitem datele dvs. cu caracter personal?
4.2 Transferul în cadrul Grupului Lidl
4.3 Transferul către destinatari din țări terțe
5. Cât timp stocăm datele dvs. cu caracter personal?
6. Ce drepturi aveți cu privire la prelucrarea datelor dvs.?
1. Prezentare generală
Lidl Plus este un program de fidelizare (denumit în continuare „Serviciul” sau „Lidl Plus”) care vă oferă oferte și promoţii adaptate intereselor dumneavoastră din partea societăților din Grupul Lidl și a partenerilor colaboratori selectaţi.
Puteți utiliza Lidl Plus prin înregistrarea în serviciile online selectate ale Grupului Lidl („Servicii online”, de exemplu magazine online, serviciul Click and Pick, aplicaţii etc.). Vă rugăm să rețineți că unele funcționalități sunt disponibile numai prin intermediul aplicației Lidl. De exemplu, trebuie să vă identificaţi cu aplicaţia Lidl la casa de marcat, astfel încât achiziţiile dvs. din magazinele Lidl să fie atribuite profilului dvs. Lidl Plus.
2. Datele de contact ale operatorului și ale responsabilului cu protecţia datelor
Cu excepţia cazului în care se prevede altfel mai jos, Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74172 Neckarsulm („Lidl Stiftung”, „noi”, „nouă”) este responsabil pentru prelucrarea datelor dumneavoastră în cadrul Lidl Plus.
Responsabilul cu protecţia datelor al Lidl Stiftung poate fi contactat la adresa poştală de mai sus sau protectiadatelor@lidlplus.ro.
3. Scopurile prelucrării, temeiurile legale și destinatarii
3.1 Înregistrarea pentru Lidl Plus și administrarea contului
Scopurile prelucrării/ Temeiuri legale
Odată ce v-ați înregistrat, puteți utiliza Lidl Plus în toate Serviciile online conectate cu același nume de utilizator și aceeași parolă și puteți accesa datele de bază ale contului dvs. de client, istoricul cumpărăturilor și funcțiile Lidl Plus în contul dvs. Lidl Plus.
La înregistrarea în Lidl Plus sunt prelucrate următoarele date:
▪ Prenume,
▪ Data nașterii,
▪ Adresa de e-mail,
▪ Număr de telefon mobil,
▪ Parola,
▪ Formula de adresare (opțional),
▪ Sexul (opțional).
Avem nevoie de data nașterii dvs. deoarece participarea la Lidl Plus necesită o vârstă minimă de 18 ani (a se vedea secțiunea 2 din Termeni și condiții) și pentru anumite produse (de ex. băuturi alcoolice) trebuie luate în considerare limitele de vârstă conform legilor privind protecţia minorilor.
De asemenea, puteți introduce opțional adresa și numele de familie în contul dvs. Lidl Plus. Cu toate acestea, aceste date vor fi obligatorii pentru anumite funcții.
Dacă v-ați înregistrat pentru Lidl Plus în aplicaţia Lidl, vom prelucra și informații cu privire la magazinul pe care l-ați selectat acolo. În plus față de datele menționate mai sus, primim informaţii de la serviciul online pe care îl utilizaţi - dacă este disponibil - cu privire la metodele de plată stocate în cadrul respectivului serviciu și la istoricul achizițiilor și comenzilor dvs. Puteți accesa aceste date în contul dvs. Lidl Plus. Puteți afla ce Servicii online transferă istoricul plăților dvs. în contul dvs. Lidl Plus din dispozițiile privind protecţia datelor aferente Serviciilor online.
Prelucrăm datele colectate în timpul înregistrării în special în următoarele scopuri:
- comunicarea cu dvs.,
- asigurarea identității dvs. ca titular al contului (de ex. la resetarea parolei),
- atribuirea achizițiilor dvs. și asocierea comportamentului de utilizator la profilul dvs. de client.
De asemenea, folosim adresa dvs. de e-mail pentru a vă trimite o notificare atunci când contul dvs. este accesat prin intermediul unui dispozitiv nou.
Următoarele date sunt prelucrate pentru a securiza procedura de înregistrare/login:
- adresa de e-mail sau numărul de telefon mobil furnizate,
- adresa IP,
- mișcările mouse-ului,
- durata de timp petrecută pe pagina de înregistrare,
- identificatori online, cum ar fi ID-ul dispozitivului,
- detalii privind browser-ul (numele și versiunea browser-ului),
- numele și versiunea sistemului de operare al dispozitivului pe care este instalat browser-ul,
- locaţia bazată pe rețea a dispozitivului dvs. atunci când vă conectați,
- data și ora încercării de înregistrare/login,
- informaţii cu privire la reuşita încercărilor de înregistrare/login.
Dacă doriţi să utilizaţi serviciul nostru de plată Lidl Pay (a se vedea mai jos secțiunea 3.10), așa-numita „autentificare cu doi factori” va fi integrată în procesul de înregistrare cu acordul dvs. Atunci când vă înregistraţi pentru contul Lidl Plus, un cod de verificare va fi trimis la numărul de telefon mobil sau la adresa de e-mail înregistrată la noi. Acest lucru asigură faptul că numai dvs. aveți acces la contul dvs., chiar dacă parola dvs. este cunoscută de terțe părţi. Autentificarea cu doi factori poate fi dezactivată în orice moment prin intermediul serviciului nostru pentru clienţi. În acest caz nu mai puteți utiliza Lidl Pay.
Temeiul legal pentru prelucrarea datelor menționate mai sus este articolul 6 alineatul (1) literele (b) și (f) din GDPR, adică prelucrăm datele dvs. pentru a vă furniza Serviciile noastre în conformitate cu contractul. Interesul nostru legitim rezultă din scopurile de prelucrare a datelor descrise mai sus.
Destinatari/ Categorii de destinatari
Dacă vă conectați la Serviciile online ca utilizator Lidl Plus, transmitem operatorului respectiv al Serviciului online datele necesare pentru furnizarea Serviciului pe care l-ați accesat. Acestea sunt, în funcție de ofertă:
- datele de autentificare verificate (de ex. adresa de e-mail, parola, numărul de telefon mobil),
- date de bază (de ex. nume, adresă, data nașterii),
- metode de plată stocate,
- informaţiile stocate în secțiunea „Despre mine”.
De asemenea, transmitem datele dvs. de bază de client acelor societăți din Grupul Lidl pe care le contactați în contextul solicitărilor adresate Serviciul clienţi.
3.2 Vizite în magazin
Scopurile prelucrării/ Temeiuri legale
Dacă utilizaţi Lidl Plus, vă puteți identifica atunci când vizitați un magazin la casa de marcat. În acest caz colectăm următoarele date:
- magazinul vizitat de dvs.,
- produsele pe care le-ați achiziționat sau returnat în funcție de tip, cantitate și preț,
- cupoanele și voucherele pe care le-ați utilizat,
- valoarea bonului fiscal al achiziției,
- data efectuării operațiunii de plată și mijlocul de plată utilizat.
Temeiul legal pentru aceasta este articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR, adică prelucrăm datele menționate mai sus pe baza relației contractuale dintre dvs. și noi.
Pentru a preveni pierderi economice aduse societăților din Grupul Lidl, analizăm conduita dvs. de cumpărare în scopul prevenirii fraudelor. În special, analizăm dacă și cât de des sunt returnate articolele. Temeiul legal pentru aceasta este articolul 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR. Interesul nostru legitim rezultă din scopurile de prelucrare descrise mai sus.
În cazul retragerilor de produse, vom verifica dacă ați achiziționat produsul afectat, astfel încât să vă putem informa cu privire la retragere. Această prelucrare este efectuată pentru a vă proteja sănătatea (articolul 6 alineatul (1) litera (d) din GDPR) și pentru că avem un interes legitim să vă informăm cu privire la orice retragere de produse (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR).
3.3 Stabilirea intereselor dvs. legate de produse și abordarea publicitară personalizată
Scopurile prelucrării/ Temeiuri legale
În cadrul serviciului Lidl Plus, stabilim ce produse, promoţii și servicii ar putea fi de interes și relevante pentru dvs. Acest lucru se face în special pe baza următoarelor date:
- achiziții din magazine ( de ex. produsele achiziționate sau returnate în funcție de tip, cantitate și preț),
- informaţii demografice (de ex. vârstă, sex, localitatea de reședință),
- date stocate în contul Lidl Plus,
- informaţii despre circumstanțele de viață și interese, care sunt stocate în secțiunea „Despre mine”,
- cupoane activate și/sau utilizate,
- participarea la concursuri și promoţii,
- rezervări ale produselor,
- utilizarea ofertelor noastre partenere descrise la secțiunea 3.8 (de ex., data, cantitatea, localitatea),
- funcțiile Lidl Plus utilizate,
- utilizarea serviciului nostru de plată Lidl Pay.
În plus, următoarele informaţii din Serviciile online sunt prelucrate pentru a vă stabili interesele:
- date de utilizare ale aplicației Lidl, de ex:
- secțiuni accesate în aplicație,
- articole vizualizate,
- versiunea sistemului de operare,
- identificarea dispozitivului,
- limba sistemului și țara selectată,
- versiunea utilizată a aplicației Lidl,
- date de urmărire, de ex:
- identificatori publicitari (iOS IDFA, Android ID sau Huawei ID, adresă de e-mail, adresă, număr de telefon mobil),
- adresa IP-/ MAC,
- HTTP-Header,
- amprenta digitală a dispozitivului final,
- informaţii despre utilizarea aplicațiilor și a website-urilor (link-uri accesate, zone vizitate, durata și frecvența utilizării, numărul de clickuri și de derulări),
- token-uri pentru aplicații și evenimente,
- informaţii din Serviciile online ale societăților din Grupul Lidl, de ex:
- despre produsele achiziționate/rezervate în Serviciile online în funcție de tip, cantitate și preț,
- valoarea bonului fiscal, precum și data efectuării plății,
- mijlocul de plată utilizat,
- metoda de livrare selectată,
- participarea la sondaje și concursuri,
- produse adăugate în coș,
- frecvența achizițiilor,
- datele de urmărire web ale Serviciilor online,
- Comportamentul dvs. de utilizare în legătură cu comunicarea comercială a Serviciilor online, de ex:
- ora la care a fost deschis newsletter-ul,
- link-uri sau zone pe care s-a făcut click,
- durata și frecvența utilizării.
Pentru a vă stabili interesele, utilizăm metode matematico-statistice. În acest scop, datele dvs. personale sunt, de asemenea, comparate cu datele altor clienţi. Pe baza acestei comparații, putem deduce ce produse și campanii sunt relevante pentru clienții cu interese similare.
Utilizăm aceste informaţii pentru a vă oferi dvs. și altor clienţi ai Serviciilor online publicitate personalizată, adaptată intereselor dvs. și pentru a vă oferi cele mai bune oferte și reduceri individuale. Acolo unde este posibil, veți primi, de asemenea, informaţii personalizate despre produse și servicii, promoţii, concursuri, servicii noi, sondaje pentru clienţi și noutăți despre ofertele din magazine. De asemenea, folosim aceste rezultate pentru a optimiza programul Lidl Plus.
Temeiul legal pentru aceasta este articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR, adică prelucrăm datele menționate mai sus pe baza relației contractuale dintre dvs. și noi.
Destinatari/ Categorii de destinatari
În plus, putem transfera datele descrise în acest paragraf către alte societăți din Grupul de societăți Lidl sau către alte părţi terțe dacă există un temei legal pentru aceasta (în special consimțământul dvs. pentru utilizarea tehnologiilor de urmărire pentru Serviciile noastre online).
3.4 Optimizarea măsurilor de publicitate, a rețelei de magazine și a designului magazinelor
Scopurile prelucrării / Temeiuri legale
Dacă ne furnizați adresa dvs. ca parte a procesului de înregistrare sau la o dată ulterioară în contul dvs. Lidl Plus, o vom utiliza pentru a optimiza măsurile de publicitate (de ex. distribuirea de pliante, afișe publicitare) și pentru a optimiza rețeaua de magazine.
Aceste date sunt prelucrate pe baza interesului nostru legitim de a optimiza canalele de vânzări (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR).
3.5 Google reCaptcha
Scopurile prelucrării / Temeiuri legale
Pentru a proteja procesul nostru de înregistrare/login împotriva atacurilor sau utilizării abuzive de către programe automate (așa-numitele bots), utilizăm Google reCaptcha. Bots sunt utilizate, de exemplu, pentru a obține parole pentru conturile clienților sau pentru a restricționa funcționalitatea website-ului prin transferuri masive de date.
Google reCaptcha determină dacă interacțiunea cu website-ul este realizată de un utilizator uman sau de un robot. În acest scop, comportamentul de utilizare (timpul petrecut pe pagină sau mișcările mouse-ului efectuate) este analizat, iar adresa IP este citită de Google și verificată pentru a vedea dacă ar fi putut fi atribuită unui bot în trecut. Dacă adresa IP a fost deja atribuită unui bot, Google ne transmite această informație. Apoi stocăm aceste adrese IP pentru a ne apăra împotriva atacurilor viitoare. Această analiză începe automat de îndată ce deschideți pagina de înregistrare.
Temeiul legal pentru această prelucrare a datelor este articolul 6 alineatul (1) propoziția 1 litera (f) din GDPR. Interesul nostru legitim rezultă din scopurile de prelucrare menționate mai sus.
Destinatari / Categorii de destinatari
Atunci când utilizaţi Google reCaptcha, datele menționate mai sus sunt prelucrate și de Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, California 94043, SUA, pentru a furniza serviciul. Nu avem nicio influență asupra prelucrării și utilizării datelor de către Google. Informații suplimentare privind prelucrarea datelor de către Google pot fi găsite aici: https://policies.google.com/privacy.
3.6 Concursuri
Scopurile prelucrării / Temeiuri legale
Ca utilizator Lidl Plus, puteți participa la diverse concursuri. Cu excepţia cazului în care se specifică altfel în concursul respectiv, datele dvs. vor fi prelucrate ca parte a participării dvs. la concurs în scopul desfășurării concursului (de ex. stabilirea câștigătorului, notificarea câștigătorului, trimiterea premiului) și pentru stabilirea intereselor dvs., astfel cum este descris în secțiunea 3.3.
Temeiul legal pentru aceasta este articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR, adică prelucrăm datele menționate mai sus pe baza relației contractuale dintre dvs. și noi.
Destinatari / Categorii de destinatari
În afara stabilirii intereselor dvs. menționate mai sus și a abordării publicitare personalizate, datele dvs. vor fi transmise societăților din Grupul de societăți Lidl sau terților numai dacă acest lucru este necesar pentru desfășurarea concursului (de ex. trimiterea premiului prin intermediul unei firme de curierat).
3.7 Rezervarea de produse
Scopurile prelucrării / Temeiuri legale
Dacă rezervați produse prin intermediul Lidl Plus și le achiziționați într-un magazin la o dată ulterioară, prelucrăm aceste informaţii pentru
- a vă permite să efectuați o achiziție ulterioară într-un magazin Lidl,
- a vă permite să accesați un istoric al rezervărilor,
- a vă oferi oferte speciale adaptate preferințelor și intereselor dvs. precum și pentru participarea la promoţii.
Temeiul legal pentru aceasta este articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR, adică prelucrăm datele menționate mai sus pe baza relației contractuale dintre dvs. și noi.
Destinatari / Categorii de destinatari
Vom trimite o listă a produselor rezervate și numărul dvs. de comandă către societatea relevantă din cadrul Grupului Lidl. Societatea Lidl utilizează aceste date în calitate de operator independent pentru încheierea ulterioară a contractului de cumpărare.
3.8 Ofertele partenerilor
Scopurile prelucrării / Temeiuri legale
Lidl Plus vă oferă oportunitatea de a beneficia de oferte cu reduceri de la parteneri selectaţi. Pentru a accesa unele dintre aceste oferte vi se poate solicita să vă identificaţi în calitate de utilizator Lidl Plus cu cardul dvs. digital de client. În acest caz, partenerul colaborator selectat ne informează cu privire la utilizarea ofertei speciale relevante, inclusiv informaţiile asociate (de ex. ora, cantitatea, locaţia).
În cazul în care o ofertă specială va fi acordată în cadrul Lidl Plus pentru contractarea serviciilor partenerilor noștri colaboratori, vom primi datele dvs. de contact (de ex. adresa de e-mail și numărul de telefon mobil) de la aceștia, astfel încât să putem aloca corect oferta specială contului dvs.
Folosim informaţiile privind utilizarea ofertelor partenerilor pentru a vă stabili interesele, așa cum este descris mai sus, și pentru a afișa publicitate personalizată.
Temeiul legal pentru aceasta este articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR, adică prelucrăm datele menționate mai sus pe baza relației contractuale dintre dvs. și noi.
Destinatari / Categorii de destinatari
Dacă utilizaţi ofertele partenerilor prin intermediul Lidl Plus, transmitem partenerului doar informația că sunteți utilizator Lidl Plus, astfel încât partenerul să vă poată atribui oferta corespunzătoare.
3.9 E-mobilitate
Scopurile prelucrării / Temeiuri legale
Pentru a începe procesul de încărcare la un punct de reîncărcare Lidl, trebuie mai întâi să vă identificaţi cu Lidl Plus. Dacă nu ați introdus încă o adresă în Lidl Plus, vi se va solicita o adresă de facturare pentru a putea efectua plata. În timpul procesului de încărcare, prelucrăm următoarele date cu referire la numărul dvs. de client:
- data procesului de încărcare,
- cantitatea încărcată (kWh),
- puterea de încărcare (kW),
- începutul și sfârșitul procesului de încărcare (ora),
- tipul de încărcător utilizat.
Folosim informaţiile privind utilizarea stațiilor de încărcare pentru a vă stabili interesele, așa cum este descris mai sus, și pentru a afișa publicitate personalizată.
Temeiul legal pentru aceasta este articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR, adică prelucrăm datele menționate mai sus pe baza relației contractuale dintre dvs. și noi.
Destinatari / Categorii de destinatari
Dacă selectaţi un punct de reîncărcare și un încărcător în Lidl Plus ca parte a serviciului de e-mobilitate, vom transmite datele dvs. de bază de client către Lidl Discount SRL. Temeiul legal pentru aceasta este articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR.
3.10 Lidl Pay (Plată prin utilizarea Serviciul de plată mobilă)
Utilizarea unui Card de credit / debit
Scopurile prelucrării / Temeiuri legale
În calitate de utilizator Lidl Plus, puteți să vă înregistraţi opțional cardul de credit sau de debit în cadrul serviciul nostru de plăți mobil „Lidl Pay” și să efectuați plăți (de ex. în magazinele Lidl) utilizând dispozitivul dvs. mobil. Pentru a vă înregistra și a utiliza Lidl Pay, este necesar să introduceți numărul cardului de credit sau de debit, codul CVV/CSV și data de expirare a cardului. Aceste date sunt introduse și stocate în formă criptată direct în sistemele certificate PCI-DSS și PCI 3DS ale platformei noastre de plată. Pentru a ne asigura că sunteți într-adevăr titularul cardului de credit/debit, datele dvs. sunt verificate cu datele companiei emitente a cardului.
În cazul în care înregistrarea pentru Lidl Pay a avut loc cu succes, platforma de plată ne trimite un token drept confirmare. Apoi asociem acest token cu contul dvs. de client.
Temeiul legal pentru aceasta este articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR, adică prelucrăm datele menționate mai sus pe baza relației contractuale dintre dvs. și noi.
Destinatari / Categorii de destinatari
Imediat ce utilizaţi Lidl Pay într-un magazin Lidl, datele cardului dvs. de credit sau de debit vor fi transmise societății respective din Grupul Lidl pentru procesarea plăților, care va prelucra datele în scopuri proprii în calitate de operator independent (de ex. pentru obligații de documentare fiscală).
Pentru a efectua procesul de plată în conformitate cu dispozițiile legale ale Directivei (UE) 2015/2366 („PSD 2”), cu legislația națională de transpunere aplicabilă și cu Regulamentul delegat (UE) 2018/389, schimbăm, de asemenea, anumite informaţii (de ex. date despre dvs., despre tranzacție și despre comportamentul dvs. de plată) cu instituția dvs. de credit sau cu emitentul mijlocului dvs. de plată (de ex. cardul dvs. de debit sau de credit) cu ajutorul furnizorilor noștri de servicii.
Aceste operațiuni de prelucrare sunt efectuate în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR (executarea plății) și al articolului 6 alineatul (1) litera (c) din GDPR (îndeplinirea obligațiilor legale menționate mai sus).
Pentru a preveni frauda, prelucrăm numărul dvs. de telefon mobil în procesul de înregistrare, pre-autentificare și plată și îl transmitem furnizorului de servicii de plată. Temeiul legal pentru aceasta este articolul 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR, prin care interesul nostru legitim constă în prevenirea fraudei.
4. Către ce alți destinatari transmitem datele dvs. cu caracter personal?
4.1 Prezentare generală
Datele dvs. cu caracter personal vor fi transmise fără consimțământul dvs. prealabil în cazurile menționate în secțiunile 3.1 - 3.10, dacă acest lucru este permis de lege. Acesta este cazul, de exemplu, dacă:
- avem un interes legitim de a transmite datele dvs. cu caracter personal în scopuri administrative în cadrul Grupului de societăți Lidl și drepturile și interesele dvs. în ceea ce privește protecţia datelor dvs. cu caracter personal în sensul articolului 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR nu prevalează
sau
- folosim furnizori de servicii ca persoane împuternicite pe care i-am selectat cu atenție și pe care i-am obligat prin contract să prelucreze datele dvs. personale exclusiv în conformitate cu instrucțiunile noastre.
4.2 Transferul în cadrul Grupului Lidl
Datele furnizate în timpul înregistrării vor fi transmise în cadrul Grupului de societăți Lidl în scopuri administrative interne, inclusiv pentru soluționarea în comun a cererilor clienţilor.
Orice transmitere a datelor cu caracter personal este justificată de faptul că avem un interes legitim în transmiterea datelor în scopuri administrative în cadrul Grupului nostru de societăți (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR).
4.3 Transferul către destinatari din țări terțe
În anumite circumstanțe, poate fi necesar să transferăm datele dvs. cu caracter personal către destinatari dintr-o țară terță sau mai multe țări terțe din afara Uniunii Europene (UE)/Spațiului Economic European (SEE).
Comisia Europeană a certificat unele țări terțe ca având un nivel de protecție a datelor comparabil cu GDPR prin intermediul unei decizii privind caracterul adecvat al nivelului de protecție. O prezentare generală a țărilor terțe cu o decizie privind caracterul adecvat al nivelului de protecție poate fi găsită aici. Pentru furnizorii de servicii cu sediul în SUA, acest lucru se aplică numai dacă sunt certificați în conformitate cu Cadrul UE-SUA privind confidențialitatea datelor.
Dacă nu există o decizie privind caracterul adecvat al nivelului de protecție, asigurăm transferul prin alte măsuri. Acestea pot fi, de exemplu, reguli corporatiste obligatorii, clauze contractuale standard adoptate de Comisia Europeană, mecanisme de certificare sau coduri de conduită aprobate.
Cu excepţia cazului în care se prevede altfel, transferul către o țară terță are loc fie pe baza unei decizii privind caracterul adecvat al nivelului de protecție, fie pe baza uneia dintre măsurile enumerate mai sus. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați responsabilul nostru cu protecţia datelor ( secțiunea 2).
5. Cât timp stocăm datele dvs. cu caracter personal?
Ștergem sau anonimizăm datele dvs. cu caracter personal imediat ce acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile menționate. De regulă, stocăm datele dvs. cu caracter personal pe durata participării dvs. la Lidl Plus. Dacă sunteți inactiv timp de 24 de luni sau vă ștergeți activ contul Lidl Plus, vă vom notifica cu privire la ștergerea care va urma. În termen de 72 de ore, aveți opțiunea de a anula ștergerea conectându-vă din nou. În cazul în care datele dvs. trebuie stocate pentru o perioadă mai lungă de timp din cauza perioadelor legale de stocare sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept in instanță, vom stoca datele dvs. după ștergerea contului. Datele vor fi stocate numai atât timp cât este permis din punct de vedere legal.
Dacă nu utilizaţi Lidl Pay timp de 24 de luni, datele colectate în cadrul acestei funcții și funcția în sine vor fi șterse. Ulterior, vă puteți înregistra din nou pentru Lidl Pay în orice moment.
Toate datele cu caracter personal pe care ni le trimiteți atunci când contactați Serviciul nostru de Relații cu Clienții vor fi șterse sau anonimizate de către noi în termen de cel mult 90 de zile de la răspunsul final. Experiența a arătat că, de obicei, nu mai există întrebări/solicitări după 90 de zile. Din motive de natură juridică, în cazul reclamațiilor de orice natură, datele dvs. cu caracter personal vor fi stocate pe o perioadă de 3 ani de la data ultimei comunicări cu dvs. De asemenea, în cazul în care persoanele vizate își exercită drepturile, datele cu caracter personal vor fi stocate timp de 3 ani de la data transmiterii răspunsului final către client, pentru a dovedi că am furnizat informaţii complete și am respectat cerințele legale.
Stocăm fișierele de tip „logfile”(log-uri/jurnale de acces) în care înregistrăm interacțiunile dvs. cu Lidl Plus (de ex. înregistrarea dvs., resetarea parolei etc.) pentru o perioadă de până la 90 de zile.
6. Ce drepturi aveți cu privire la prelucrarea datelor dvs.?
În conformitate cu articolul 15 alineatul (1) din GDPR, aveți dreptul de a solicita gratuit informaţii cu privire la datele cu caracter personal stocate despre dvs.
Dacă sunt îndeplinite cerințele legale, aveți, de asemenea, dreptul la rectificare (articolul 16 din GDPR), ștergere (articolul 17 din GDPR) și restricționarea prelucrării (articolul 18 din GDPR). Dacă ne-ați furnizat datele prelucrate, aveți dreptul la portabilitatea datelor în conformitate cu articolul 20 din GDPR.
În cazul în care prelucrarea datelor este efectuată în temeiul articolului 6 alineatul (1) literele (e) sau (f) din GDPR, aveți dreptul de a vă opune în conformitate cu articolul 21 din GDPR. Dacă vă opuneți prelucrării datelor, aceasta va continua numai dacă putem demonstra că există motive legitime imperioase pentru continuarea prelucrării, care prevalează interesul dvs. de a vă opune. Puteți trimite oricând cererea dvs. de opoziție la adresa protectiadatelor@lidlplus.ro.
În cazul în care prelucrarea datelor se bazează pe consimțământ în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (a) sau articolul 9 alineatul (2) litera (a) din GDPR, vă puteți retrage consimțământul în orice moment cu efect pentru viitor, fără a afecta legalitatea prelucrării anterioare.
De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere a protecției datelor. Este responsabilă autoritatea de supraveghere a protecției datelor din țara în care locuiți sau în care operatorul își are sediul social.
Politica de protecţie a datelor pentru descărcare
Puteți descărca Politica Lidl Plus privind protecţia datelor în format PDF aici.