Informații despre protecția datelor - Versiunea aprilie 2021

Vă mulțumim foarte mult pentru interesul dvs. în Lidl Plus.

Lidl Plus este un program de servicii clienți al Grupului Lidl Group (denumit in continuare „Serviciul” sau „Lidl Plus”) care este operat de Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, Germania  („Lidl Stiftung”, „noi”, „nouă”), care procesează,  în calitate de Operator responsabil, datele necesare pentru scopurile serviciului, datele fiind colectate, analizate si transmise altor organizații din cadrul Grupului Lidl. O parte din grupul Lidl cuprinde de asemenea diverse societăți naționale și regionale, care sunt enumerate individual aici .

Lista cuprinde doar companiile naționale Lidl relevante și actuale. În viitor, se pot adăuga alte organizații la listă, dacă SB Lidl KG deține, direct sau indirect, acțiuni în organizația relevantă și acestea participă în oferta Lidl Plus.

Dacă aceste organizații Lidl primind date prin acest program pe baza consimțământului Dvs. vă informează despre ofertele actuale și speciale ale acestora in cadrul Lidl, acestea acționează in calitate de operator independent în ceea ce privește protecția datelor cu caracter personal.

Aceasta Politica privind protectia datelor se aplică prelucrărilor de date efectuate de către Lidl Stiftung în calitate de Operator de dare. Responsabilul cu protecția datelor la Lidl Stiftung poate fi contactat la: protectiadatelor@lidlplus.ro.

Programul este destinat clienților (denumiți în continuare “Utilizatorii” sau „Dvs.”) care doresc să primească informații personalizate din parte Lidl Stiftung referitoare la oferte și promoții Lidl Plus, cât și referitoare la servicii ale partenerilor selectați și ale Companiilor Lidl, care corespund cât de mult posibil cu interesele Dvs. si cu istoricul Dvs. de cumpărături.

Cu Lidl Plus puteți beneficia de o varietate de servicii special concepute pentru dvs. Acestea includ, printre altele, oferte special adaptate la necesitățile și dorințele dvs., participarea la tombole cu premii și discount exclusiv și oferte speciale. În funcție de unde și în ce măsură utilizați serviciile Lidl Plus, Lidl Stiftung înaintează detaliile dvs. către anumite organizații Lidl pentru a vă putea presta serviciul relevant.

1. Ce date despre persoana dvs. colectăm și care sunt canalele de comunicație pe care le utilizăm în acest scop?

Înregistrare pentru Lidl Plus

Ca parte din procedura de înregistrare, noi solicităm următoarele date ale clienților: numele, prenumele, data nașterii, adresa de e-mail, numărul de telefon mobil și magazinul Lidl preferat. Este opțional să ne puneți la dispoziție următoarele date: formula de adresare, sexul și adresa de domiciliu (strada, numărul casei, codul poștal, orașul și țara).  Pentru a seta magazinul preferat se poate utiliza funcția de geo-localizare a dispozitivului dvs. mobil.

Date din MyLidl

Dacă ați fost de acord să ne transmiteți anumite informații despre interesele și circumstanțele dvs. în contul dvs. My Lidl, colectăm și aceste informații în contextul Lidl Plus.

 

Vizite la magazin

Atunci când vă identificați la casă, noi înregistrăm magazinul vizitat de dvs., produsele achiziționate pentru suma plătita, tip și preț, cupoanele utilizate, totalul chitanței, precum și durata procedurii de plată și tipul de plată. Odată cu alocarea achiziției dvs. în contul dvs. de client, noi urmărim scopul indicat în Secțiunea 2, de ex. pentru a vă putea face oferte special adaptate la preferințele și interesele dvs., precum și participarea la oferte, în secțiunea specială.

 

La casă vă puteți identifica fie cu cardul dvs. de client digital, fie cu numărul de telefon mobil indicat la înregistrare.

 

Serviciul clienți

Atunci când contactați serviciul nostru de clienți al oricărei societăți din cadrul Grupului Lidl Group, noi utilizăm datele pe care ni le transmiteți în acest context pentru a prelucra cererea dvs.

 

Utilizarea aplicației

Când folosiți aplicația Lidl Plus, noi colectăm informații despre magazinul de unde cumpărați. În plus, colectăm informații despre tot conținutul vizualizat în aplicație ca de ex. cupoanele activate, setările Dvs. referitoare la notificări, participarea în cadrul tombolelor cu premii și magazinul preferat selectat. De asemenea, colectăm informații despre interacțiunea cu aplicația ca de ex. secțiunile vizitate, ecranele vizualizate în cadrul fiecarei sesiuni, numărul de click-uri și scroll-uri. Suplimentar, procesăm ID-ul Dvs de Client (ID-ul Unic de Identificare), informații despre versiunea sistemului de operare pe care o utilizați, identificarea dispozitivului, limbajul sistemului, țara selectată, precum și versiunea de aplicație utilizată de dvs.

Detaliile dvs. de autentificare/înregistrare sunt stocate și utilizate pentru a efectua autentificarea/înregistrarea. Astfel încât să nu mai fie necesar să vă autentificați de fiecare dată când deschideți aplicația, detaliile dvs. de conectare sunt salvate în aplicație (criptate) până când vă deconectați din cont.

Bonul digital de la casă poate fi descărcat din aplicatie pe dispozitivul dvs. mobil sau transmis direct de către Messenger, dacă permiteți accesul aplicației la fotografiile/media dvs. Camera dispozitivului dvs. mobil se poate utiliza pentru scanarea cupoanelor QR, dacă acordați permisiunea relevantă.

Ca parte a aplicației, efectuăm sondaje în aplicație și colectăm informații despre conduita dvs. de cumpărare, utilizarea aplicației și circumstanțele personale, precum și interesele.

 

Analiza comportamentului utilizatorilor/Cookies

Atunci când utilizați aplicația, creăm profiluri de segmentare utilizator, în scopuri de analiză statistică și le alocăm, dacă este posibil, persoanei dvs. sau adresei dvs. de e-mail sau numărului de client. Colectăm și folosim, de asemenea,  aceste date doar pe baza consimțământului Dvs. în ceea ce privește tehnologiile noastre de tracking (a se vedea și Secțiunea 2 din cadrul acestei politici de protecția datelor). Aceste aspecte sunt valabile și pentru următoarele servicii sau furnizori de servicii de tracking.

Adjust

Aplicația Lidl Plus utilizează instrumentul de analiză adjust, un produs oferit de catre compania Adjust GmbH. Când instalați aplicația Lidl Plus și va dați consimțământul pentru folosirea tehnologiilor de tracking folosite de către aplicație, adjust va analiza, în numele nostru, următoarele date:

•          Click-uri: atunci când faceți click pe un link pus la dispoziție de către adjust. Aceste click-uri sunt măsurate cu scopul derulării analizei de atribuire, ceea ce înseamnă să înțelegem locația de unde ați aflat despre aplicația Lidl Plus și, prin urmare, ați decis să o instalați, locație care poate să fie, printre altele, un link pe un website, o campanie prin email sau social media.

•          Instalări: de îndată ce vă dați consimțământul pentru tracking, aplicația Lidl Plus comunică cu adjust pentru a indica faptul că o nouă instalare a avut loc. Această instalare este apoi atribuită click-ului astfel cum a fost descris mai sus, atunci când este realizat de pe același dispozitiv.

•          Sesiuni: numărul deschiderilor de pe dispozitivul Dvs a aplicatiei Lidl Plus.

•          Evenimente: interacțiunea Dvs. cu aplicația Lidl Plus. De fiecare dată când vă înregistrați sau vă autentificați/logați în aplicația Lidl Plus, un eveniment este creat. Acest lucru are loc cu scopul de a măsura cele mai performante canale de publicitate.

 

Aceste informații ne ajută să înțelegem modul în care interacționați cu aplicația noastră. În plus, ne ajută să analizăm și să îmbunătățim campaniile noastre de publicitate digitală. Dacă v-ați descărcat aplicația pe baza unui link de invitație transmis de către un prieten sau membru al familiei Dvs., folosim setările pentru a stabili că sunteți un membru recomandat / invitat in programul Lidl Plus și pentru a oferi recompensele adecvate, dacă este cazul. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că putem urmări faptul că v-ați înregistrat în Lidl Plus urmare a unei invitații, doar dacă vă dați consimțământul pentru folosirea tehnologiilor de tracking. Dacă nu vă dați consimțământul, această informație nu va fi disponibilă pentru noi și, pe cale de consecinția, recompensele anterior menționate nu vor fi acordate.

Pentru analiza anterior descrisă, adjust utilizează IDFA (Identificator pentru Publicitate = identificare publicitară pentru dispozitive iOS) sau ID-ul de publicitate Android, adresa IP-/MAC, antetul HTTP, precum și amprenta digitala a dispozitivului dvs. mobil (suplimentar: ora de acces, țara, limba, setările locale, sistemul de operare și versiunea, precum și versiunea aplicației). În plus, informații despre dispozitivul utilizatorului și despre activitățile online, precum și informații despre identitatea utilizatorului (web si event token). Prelucrarea acestor date are loc exclusiv in mod pseudonimizat. Dvs. puteți oricând să dezactivați sau să setați IDFA și ID-ul de publicitate Android prin intermediul sistemului nostru de operare.

Adjust transmite, de asemenea, aceste informații furnizorilor noștri de servicii Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA  („Google”) și Facebook, Inc, 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025 („Facebook”). Dacă Google și Facebook pot utiliza aceste informații pentru a vă identifica, acestea vor transmite către adjust informații despre campania publicitară care v-a adus în App Store/Google Play și despre modul în care ați acționat în App Store/Google Play (inclusiv dacă ați descărcat aplicația sau ați anulat-o, de exemplu, și informații similare). Adjust folosește aceste informații pentru a crea statistici anonime, astfel încât să putem urmări succesul campaniilor publicitare individuale.

 

Google Firebase

În aplicațiile A/B Testing, Analytics, Cloud Messaging, Crashlytics, Dynamic Links, In-App Messaging, Performance, Predictions și Remote Config se utilizează servicii de analiză oferite de Google („Firebase”), care se folosesc, printre altele, pentru a analiza utilizarea aplicației. Când instalați aplicația Lidl Plus, Firebase efectuează o înregistrare despre când și pentru cât timp utilizați aplicația, ce pagini ale aplicației se deschid, pe ce funcții se face clic și ce conținut se afișează. Acest lucru ne ajută să înțelegem cum interacționați cu aplicația noastră. În plus, putem îmbunătăți permanent aplicația și vă putem oferi oferte/servicii mai relevante, în funcție de conduita dvs. de utilizator. Noi putem efectua de asemenea mai multe teste de aplicație în paralel și în baza datelor realizăm dezvoltări ulterioare ale aplicațiilor.

Pentru această analiză, Firebase accesează numărul dvs. de client din momentul înregistrării finalizate. Mai multe informații despre protecția datelor în legătură cu Google Firebase se găsesc pe pagina de internet Google Firebase (https://policies.google.com/privacy?hl=ro-DE&fg=1 și  https://policies.google.com/terms?hl=ro-DE&fg=1 ).

 

Salesforce

Atunci când folosiți Secțiunea “FAQ” în aplicația noastră, furnizorul nostru de servicii salesforce.com Germany GmbH, Erika-Mann-Str. 31 , 80636 München („Salesforce“) va folosi cookies. Cookies sunt mici fișiere de text care sunt stocate pe terminalul Dv. atunci cand accesați secțiunea “FAQ”. Salesforce utilizează două tipuri de cookies: cookies necesare din punct de vedere tehnic și cookies de analiză.

Cookies necesare din punct de vedere tehnic:

Următoarele cookies necesare din punct de vedere tehnic ajută la folosirea confortabilă a secțiunii “FAQ”. Fără aceste cookies, această secțiune nu ar putea să funcționeze optim.

DenumireFurnizorScopDurata stocăriiTip
renderCtxSalesforceUtilizat pentru a livra paginile solicitate și conținut pe baza navigării utilizatoruluiCookie de sesiune, Este șters automat după închiderea sesiunii.HTTP Cookie
pctrkSalesforceUtilizat pentru contorizarea vizualizărilor de secțiune.Cookie de sesiune, Este șters automat după închiderea sesiunii.HTTP Cookie
force-streamSalesforceUtilizat pentru a direcționa cererile pe server către infrastructura Salesforce pentru „sticky sessions“.3 oreHTTP Cookie
sfdc-streamSalesforceUtilizat pentru a direcționa cererile pe server către infrastructura Salesforce pentru „sticky sessions“.3 oreHTTP Cookie
force-proxy-streamSalesforceUtilizat pentru a asigura ca cererile utilizatorilor ajung în aceeași gazdă Proxy3 oreHTTP Cookie
CookieConsentPolicySalesforceUtilizat pentru a reține și aplica în mod corect consimțământul utilizatorului1 anHTTP Cookie
instSalesforceUtilizat pentru a redirecționa cererile realizate către o situație în care bookmark-urile si URL-urile codate trimit cereri către altă situație. Aceste tipuri de cereri pot avea loc după o migrare de org, o separare sau după orice actualizare a URL-uluiCookie de sesiune, Este șters automat după închiderea sesiunii.HTTP Cookie
1SalesforceUtilizat pentru a înregistra sursa de navigare cu scopul de a afișa corect tipul de webPersistentHTTP Cookie
LSSIndex:LOCAL{“namespace”:”c”}SalesforceUtilizat pentru a înregistra sursa de navigare cu scopul de a afișa corect tipul de webPersistentHTTP Cookie
LSSNextSynthic:LOCALSalesforceUtilizat pentru a înregistra sursa de navigare cu scopul de a afișa corect tipul de webPersistentHTTP Cookie
sourceSalesforceUtilizat pentru a înregistra sursa de navigare cu scopul de a afișa corect tipul de webPersistentHTTP Cookie

query

 Pentru utilizatorii autentificați pe dispozitive mobile, înregistrează date despre utilizator ți limba pentru a precompleta formularul de contact  

                      

Cookies de analiză

Aceste cookies facilitează obținerea de către furnizorul nostru de servicii a unor statistici referitoare la modul de utilizare a secțiunii “FAQ”, în scopul adaptării acesteia la nevoile Dvs. Folosim următoarele cookies de analiză:

 

Denumire FurnizorScopDurata stocăriiTip
BrowserIdSalesforceUtilizat pentru înregistrarea sesiunilor / vizitelor exclusive pentru analize interne de produs.1 anHTTP Cookie

                     

Cookie-urile Salesforce nu stochează informații care vă identificată direct ca o persoană. Cu toate acestea, ele folosesc codul de identificare unic al terminalului Dvs. (inclusiv alte detalii tehnice, ca de ex. adresa IP, sistemul de operare, furnizorul de servicii de internet, etc.). Toate aceste date  sunt prelucrate în timpul folosirii Secțiunii "FAQ” pe servere Salesforce localizate in Uniunea Europeană.

Opt-Out / Retragerea consimțământului

Dacă doriți să vă retrageți consimțământul pentru urmărire în timpul utilizării aplicației Lidl Plus, puteți să o faceți oricând, cu efecte pentru viitor, fără a afecta legalitatea prelucrărilor efectuate până la acel moment, și puteți să vă modificați acordul pentru urmărire după finalizarea înregistrării prin opțiunea de Opt-out din cadrul aplicației pe care o găsiţi la  “Mai mult”  “Informații juridice”  “Partajarea datelor în Lidl Plus”.

Google Maps

În cazul în care folosiți un terminal cu sistem de operare Android, veți avea posibilitatea să folosiți, în aceasta aplicație, funcții și conținuturi ale Google Maps. Așadar, pot fi afișate direct în aplicație hărți interactive și veți avea posibilitatea să folosiți funcția hartă în mod confortabil pentru a găsi de ex. magazinul Lidl din zona Dvs.

Pentru a utiliza funcțiile Google Maps, este necesar să prelucrăm adresa dvs. IP în cadrul conexiunii de Internet. Această prelucrare are loc de obicei pe un server Google localizat in SUA. Nu avem o influență asupra datelor concrete prelucrate de către Google Maps. Mai multe informații despre scopurile de prelucrare ale Google Maps pot fi accesate in cuprinsul Politicii de protecția datelor a furnizorului. Tot în aceasta politică, veți găsi mai multe informații referitoare la drepturile Dvs. în calitate de persoană vizată, cât și cu privire la setările Dvs. de confidențialitate. Adresa furnizorului Google Maps și Politica de protecția datelor: Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin, 4, Ireland, https://www.google.com/policies/privacy. Suplimentar, termenii de utilizare Google Maps / Google Earth pot fi accesați aici https://www.google.com/help/legalnotices_maps/

Apple Maps

În cazul in care folosiți un terminal cu system de operare iOS, veți avea posibilitate să folosiți, în această aplicație, funcții și aplicații Apple Maps. Aceste aplicații sunt esențiale pentru funcționarea și punerea la dispoziție a funcției hartă, într-un mod confortabil pentru a găsi de ex. Magazinul Lidl din zona Dvs. Pentru a folosi funcțiile Apple Maps, este necesar să preșucrăm adresa dvs. IP în cadrul conexiunii de Internet. Această prelucrare are loc de obicei pe un server Google localizat in SUA. Nu avem o influență asupra datelor concrete prelucrate de către Apple. Mai multe informații despre scopurile de prelucrare ale Apple pot fi accesate in cuprinsul Politicii de protecția datelor a furnizorului. Tot în aceasta politică, veți găsi mai multe informații referitoare la drepturile Dvs. în calitate de persoană vizată, cât și cu privire la setările Dvs. de confidențialitate. Adresa furnizorului Apple Maps: Apple Inc. One Apple Park Way, Cupertino, California. Termenii de utilizare Apple Maps pot fi accesați aici https://www.apple.com/legal/internet-services/maps/terms-de.html. Politica de protecția datelor Apple poate fi accesată aici https://maps.google.com/help/terms_maps.html.

 

Link-uri către alte pagini de internet sau alte aplicații

În aplicația noastră veți putea găsi și link-uri catre alte pagini de internet, respective, către alte aplicații operate de către una dintre companiile din grupul Lidl sau de către alți parteneri. Atunci când faceți click pe unul dintre bannerele noastre din aplicație și/sau pe unul dintre produsele noastre promovate veți fi redirecționat către pagina de internet/aplicația sau către App Store-ul afferent sistemului Dvs. de operare. Link-urile respective pot include anumite tehnologii de tracking care permit operatorilor respectivelor pagini de internet / aplicații să înțeleagă și să analizeze sursa de unde utilizatorul a aflat despre respectiva pagina de internet/aplicație. Vă recomandăm să citiți politicile de protecția datelor aferente paginilor de internet / aplicatiilor către care sunteți redirecționat pentru a afla ce date cu caracter personal vor fi prelucrate de către operatorul respectiv. Atunci când vă redirecționăm către astfel de pagini de internet / aplicații, prelucrăm datele Dvs. cu caracter personal în scopul executării cererii Dvs (tehnice) de accesare/vizitare a respectivei pagini de internet / aplicații (art. 6 alin. 1 litera b) din GDPR), cât și în temeiul interesului nostru legitim de a face publicitate (art.6 alin. 1 litera f) din GDPR).

 

Newsletter/Notificări Push/SMS

În plus,  colectăm informații despre comportamentul dvs. de utilizator în legătură cu newsletter-ul și alte informații pe care vi le trimitem sub formă de mesaje push sau SMS, le stocăm și, dacă este posibil, vi le alocăm dvs. sau adresei dvs. de e-mail sau numărului de client. În legătură cu aceasta, colectăm informații despre ora deschiderii mesajului și legăturile sau zonele pe care faceți clic, produsele selectate, ora, durata și frecvența de utilizare.

Totodată, colectăm și prelucrăm aceste date doar dacă v-ați dat consimțământul în acest sens (a se vedea și Secțiunea 2 a acestei Politici de protecția datelor).

 

Categorii de date speciale

Nu sunt incluse în analiza datelor dvs. cu caracter personal enumerate mai sus categoriile speciale de date cu caracter personal în sensul art. 9 alin. 1 din GDPR (de exemplu, informații despre sănătatea sau convingerile dvs. religioase). 

 

 

2. În ce scop și în ce bază juridică prelucrăm datele dvs. cu caracter personal?

Noi colectăm datele enumerate la Secțiunea 1 pentru a vă putea oferi serviciile relevante ale Lidl Plus.

Scopul comunicării, identificării și protecției profilului dvs. de client

Datele principale ale clientului colectate ca parte a înregistrării servesc comunicării cu dvs., precum și in scopul alocării profilului dvs. de client a comportamentului de cumpărături și  de utilizare a aplicației.

În cazul în care, ca parte a utilizării aplicației noastre sau în setările dispozitivului dvs. mobil, ați consimțit la așa-numita geo-localizare prin dialogul „acceptă permisiunile”, folosim această funcție pentru a vă putea oferi servicii individuale referitoare la locația dvs. Noi prelucrăm în special locația și rețeaua dvs. ca parte din funcția „căutare magazin”, pentru a vă afișa cele mai apropiate magazine de dvs. Datele de geo-localizare nu sunt stocate de noi.

Ca parte a înregistrării dvs., vă solicităm data nașterii dvs. (a se vedea Secțiunea 1 de mai sus). În primul rând, înregistrarea dvs. presupune că aveți cel puțin 18 ani (a se vedea Secțiunea 2 din Termenii si condițiile Lidl Plus). În al doilea rând, din motive de protecție a copiilor, există limite de vârstă pentru publicitatea anumitor produse (adică publicitatea pentru băuturi alcoolice nu va fi direcționată către copii).

Utilizăm adresa dvs. de e-mail în special pentru a vă proteja de accesul neautorizat al terților, trimițându-vă o alertă de e-mail, de ex. când există acces la contul dvs. printr-un dispozitiv separat, adică un dispozitiv care nu a fost folosit anterior pentru a accesa aplicația Lidl Plus.

Prelucrarea de acest tip are loc în temeiul art. 6 alin. 1 litera b GDPR, care ne permite să prelucrăm datele cu caracter personal în măsura în care sunt necesare pentru utilizarea unui serviciu sau pentru îndeplinirea unui contract și in temeiul art. 6 alin. 1 litera f GDPR pentru că avem un interes legitim primordial de a face utilizarea aplicației cât mai ușoară și eficientă.

Dacă utilizați formularul de contact din aplicație, noi salvăm și folosim informațiile transmise de dvs. în formular pentru a procesa cât mai bine solicitarea dvs. Prelucrarea detaliilor dvs. transmise în mesajul dvs. are loc în baza art. 6 alin. 1 b) GDPR.

Pentru situațiile in care este necesar consimțământul Dvs, operațiunea de prelucrare a datelor are loc in baza art. 6 alin.1 a) GDPR.

Scopul optimizării zonelor de distribuție și a rețelei de magazine

Când ne sunt disponibile detaliile adresei dvs., le utilizăm pentru identificarea și optimizarea zonelor noastre de distribuire a pliantelor, prin care putem limita pierderea divergentă a pliantelor și putem încerca o publicitate mai direcționată, cât și pentru optimizarea rețelei noastre de magazine cu scopul de a stabili locații potrivite pentru magazine. Transmiterea detaliilor adresei dvs. este voluntară. Aceste date se prelucrează în baza interesului nostru legitim de optimizare a canalelor de vânzare (art. 6, alin. 1 litera f) GDPR).

Scopul stabilirii intereselor Dvs in ceea ce privește produsele si optimizării ofertelor noastre online

Pentru a vă oferi avantajele calității de membru Lidl Plus și pentru a vă prezenta cele mai bune oferte individuale posibile și pentru a efectua sondaje orientate către clienți, dorim să vă cunoaștem mai bine. În acest scop, determinăm mai întâi care produse, oferte speciale și servicii ar putea fi interesante și relevante pentru dvs. Folosind aceste informații, vă putem atrage atenția, de ex. asupra reducerilor speciale pentru produsele dvs. preferate, vă oferim prețuri avantajoase speciale și vă informăm despre oferte atractive ca parte a ofertelor speciale.

Din acest motiv, colectăm, prelucrăm și folosim o serie de detalii personale despre conduita dvs. de cumpărături, pentru și despre alte conduite și preferințe astfel cum sunt descrise în secțiunea 1.

Datele cu caracter personal colectate ar putea fi adecvate si relevante pentru a ne oferi informaţii cu privire la interesele Dvs. pentru anumite produse. Aceste date includ toate informaţiile enumerate la punctul 1.

Dar celelalte detalii enumerate mai sus ar putea oferi de asemenea informații semnificative despre potențialul interesului dvs. referitor la produse În acest scop stabilim o posibilă relație între unul sau mai multe detalii personale și interesele în produse. Pentru determinarea acestei relații, noi folosim metode statistice matematice. Datele dvs. cu caracter personal se compară cu datele de la alți clienți în acest scop. Folosind această comparație, putem deduce ce alte produse și oferte speciale au fost de interes pentru clienții cu interese similare și ar putea de asemenea să vă intereseze.

Prelucrarea are loc în temeiul art. 6 alin. 1 litera b GDPR care ne permite să prelucrăm date cu caracter personal, în măsura în care acestea sunt necesare pentru utilizarea unui serviciu sau pentru îndeplinirea unui contract (art. 6 alin. 1 litera b) GDPR) și și in temeiul art. 6 alin. 1 litera f GDPR pentru că avem un interes legitim primordial în adaptarea cât mai bună  a ofertele la interesul Dvs. pentru produse.

Sub rezerva consimțământului Dvs., informațiile obținute din terminalul dvs.  pot fi de asemenea incluse in acest profil. In acest caz, prelucrarea datelor Dvs cu caracter personal are loc in temeiul art. 6 alin. 1 litera a GDPR. Acest temei de prelucrare se aplică prelucrărilor de date menționate la „Analiza comportamentului utilizatorilor/Cookies” și „Newsletter/Notificări Push/SMS”.

În plus față de creșterea valorii informative a profilului, folosim aceste informații pentru optimizarea aplicației Lidl Plus și a serviciilor noastre online, în măsura în care acest lucru este acoperit de consimțământul Dvs. Temeiul legal pentru această prelucrare este art. 6 alin. 1 litera a) GDPR.

Scopul comunicărilor comerciale in scop de marketing

Dacă v-ați dat consimțământul relevant, transmitem datele menționate la paragraful 1 către societățile din Grupul Lidl  astfel încât acestea să vă poată informa prin comunicare electronică (de exemplu, prin e-mail sau SMS) și/sau prin poștă despre ofertele speciale și ofertele din sortimentul relevant al  acestora  și să vă invite să participați la sondajele pentru clienți. 

Această adresare directă are loc pentru că ne-ați dat consimțământul corespunzător (art. 6 alin. 1 a) GDPR);

Scopul locației și coordonarea bazată pe timp

Noi procesăm și utilizăm datele dvs. cu caracter personal în legătură cu locul și momentul cumpărăturilor dvs. pentru a vă transmite publicitate pe bază de timp și locație, de ex. prin mesaje push pe mobilul dvs. sau prin SMS. Dacă ziua dvs. preferată de cumpărături este, de exemplu, sâmbătă, vă putem informa în special despre ofertele speciale de vânzări existente pentru această zi a săptămânii. În plus, vă putem prezenta o ofertă regională specifică, dacă suntem informați în ce regiune preferați să faceți cumpărăturile.

Mesajele Push sunt mesaje care sunt trimise de către aplicație către terminalul Dvs și sunt prioritizate acolo. Această aplicație folosește mesaje Push dacă ați fost de acord în setările terminalului, atunci când v-ați instalat aplicația sau oricând pe perioada folosirii aplicației, să primiți astfel de mesaje. Puteți dezactiva primirea acestor mesaje oricând.

Dacă analizăm locul și momentul cumpărăturilor dvs., acest fapt servește la utilizarea unui serviciu sau la îndeplinirea unui contract (art. 6, alin. 1 b) GDPR) și pentru că este interesul nostru legitim. de a accesa informațiile menționate in acest scop de a adapta ofertele cât mai bine la condițiile de timp și loc (art. 6, alin. 1 f) GDPR).

Scopul prelucrării solicitărilor din partea clienților

Date cu caracter personal pe care ni le puneți la dispoziție atunci când contactați Serviciul nostru de Relații cu Clienții vor fi, bineînțeles, tratate cu confidențialitate. Folosim aceste date exclusiv în scopul soluționării cererii Dvs, cât și pentru a gestiona și a răspunde la solicitările dvs. în calitate de persoană vizată.

Temeiul legal pentru această prelucrare rezultând din solicitările dvs. este art. 6 alin. 1 litera f) sau b) GDPR. Interesul Dvs. și al nostru comun (legitim) pentru această prelucrare rezultă din scopul de a răspunde solicitărilor Dvs, de a rezolva orice probleme ar putea să apară și, astfel, de a menține și promova satisfacția Dvs în calitate de client sau utilizator al aplicației Lidl Plus. Temeiul legal pentru soluționarea cererilor dvs. în calitate de persoană vizată este art. 6 alin. 1 litera c) GDPR având în vedere necesitatea de a respecta obligațiile noastre legale.

Scopul punerii la dispoziție a aplicației

Prelucrăm datele colectate în cursul folosirii aplicației pentru ca aplicația să poată funcționa corespunzător. In special, avem nevoie de aceste informații astfel încât aplicația să poată salva setările Dvs preferate, ca de ex. țara sau limba, astfel încât să putem rezolva rapid problemele tehnice și astfel încât să puteți accesa anumite zone. Aceste date nu sunt folosite pentru crearea de profiluri de utilizatori.

Temeiul legal pentru această prelucrare este art. 6 alin. 1 litera b) respectiv prelucrarea datelor in scopul punerii la dispoziție a serviciilor noastre, respectiv a executării contractului.

Folosirea Google Maps în cazul terminalelor cu sistem de operare Android și a Apples Maps pentru sistemele de operare iOS se face in baza unui temei legitim de a prezenta ofertele noastre într-un mod atrăgător și ușor de localizat în aplicație. Acest interes legitim se întemeiază pe art. 6 alin. 1 litera f) GDPR.

 

3. Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal?

Noi punem la dispoziția terților datele dvs. cu caracter personal, după cum urmează:

Noi utilizăm parțial furnizori de servicii pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Societățile care lucrează pentru noi în acest mod sunt atent selectate și contractate în scris. Acestea sunt obligate prin instrucțiunile noastre și sunt controlate înainte de a începe prelucrarea datelor și, ulterior, în mod periodic. Aceste societăți nu își urmăresc niciodată propriile obiective prin prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal.  

În legătură cu aceasta, datele dumneavoastră pot fi prelucrate de către destinatarii care

o          furnizează capacitate de stocare, sisteme de baze de date sau aspecte similare pentru noi,

o          furnizează  asistență tehnică și 

o          ne consultă în probleme tehnice de marketing.

În cadrul Grupului Lidl (a se vedea paragraful 1 de mai sus) noi transmitem următoarele date către companiile naționale relevante sub rezerva îndeplinirii condițiilor anterior menționate:

 

•          preferințele Dvs. referitoare la produse, determinate pentru prezentarea orientată a conținutului relevant pentru dvs.

•          ID-ul Dvs de client dacă participați la o campanie/loterie organizată de către compania națională, precum și numele, prenumele și numărul Dvs de telefon, dacă ați fost declarat câștigător

Dacă datele furnizate de dumneavoastră sunt necesare pentru a procesa o solicitare a Dvs. de catre Departamentul nostru de Servicii clienți, atunci datele dvs. se pot transmite către societăți din cadrul Grupului Lidl. În continuare, poate fi necesar să trimitem extrase din cererea dvs. către partenerii contractuali (de exemplu furnizori pentru cereri specifice ale produsului) pentru procesarea cererii dvs.

Noi nu punem in niciun caz datele dvs. la dispoziția altor societăți din afara grupului Lidl, pentru a fi utilizate de către aceștia în scopuri de marketing direct.

Dacă transmitem data cu caracter personal către destinatari din țări din afara Comunității Economice Europene (țară terță), puteți afla detalii suplimentare din cuprinsul informațiilor referitoare la prelucrările de date efectuate de către furnizorii noștri de servicii, așa cum sunt prezentate în prezenta Politică de protecția datelor. Prin adoptarea unor decizii de adecvare, Comisia Europeană a stabilit dacă o astfel de țară terță oferă un nivel adecvat de protecție a datelor. Lista țărilor pentru care a fost emisă o astfel de decizie de adecvare poate fi consultată aici https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_en.

Dacă pentru o astfel de țară terță nu s-au stabilit niveluri satisfăcătoare de protecție de către Comisia Europeană, asigurăm un nivel de protecție adecvată a datelor dumneavoastră prin măsuri precum: reguli corporatiste obligatorii, clauze de protecție standard UE, mecanisme de certificare sau Coduri de Conduită recunoscute.   Puteți contacta Responsabilul nostru cu protecția datelor (pagina 1) pentru informații suplimentare.

 

 

4. Cum vă garantăm confidențialitatea datelor dvs. cu caracter personal?

Pentru a garanta confidențialitatea datelor dvs. cu caracter personal, este interzis angajaților noștri care au atribuțiuni care implica accesul la date cu caracter personal să colecteze, să utilizeze sau să prelucreze date cu caracter personal în orice mod neautorizat. Angajații noștri, recrutați cu atenție, cunosc foarte bine reglementările de protecție a datelor și sunt obligați contractual înainte de începerea contractului de muncă să respecte confidențialitatea datelor, având această obligație si după încetarea relației de muncă.

 

 

5. Cum garantăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal?

Securitatea datelor dvs. este foarte importantă pentru noi. În consecință, menținem măsuri tehnice și organizatorice pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, în special împotriva pericolelor privind transmiterea datelor și accesul neautorizat al terților. Aceste măsuri sunt ajustate și actualizate în mod periodic la tehnologia modernă.

 

 

6. Cât timp stocăm datele dvs. cu caracter personal?

Noi ștergem sau anonimizăm datele dvs. cu caracter personal de îndată ce nu mai sunt necesare pentru scopurile în care le prelucrăm conform paragrafelor de mai sus. În general, stocăm datele dvs. cu caracter personal pe toată durata participării dvs. la programul Lidl Plus.. Dacă sunteți inactiv pentru 24 de luni, vă vom informa că se apropie termenul de ștergere. În acest caz, puteți obiecta față de această ștergere prin deschiderea din nou a aplicației sau prin logarea din nou în aplicație.

 Vă stocăm numărul de telefon mobil pe o durată de 6 luni de la încetarea participării dvs., în scopul prevenirii abuzului de reînregistrare. În caz contrar, datele se șterg după 72 de ore de la dezactivarea Dvs din Lidl Plus. În aceste 72 de ore inițiale, aveți opțiunea de a vă reinstala contul de client prin reconectare. Procesul de ștergere se anulează ulterior. Dacă datele dvs. sunt necesare mai mult timp din cauza perioadelor legale de stocare sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept in instanță, stocăm datele dvs. conform reglementărilor de protecție a datelor cu caracter personal, după dezactivarea Lidl Plus, atât timp cât se prevede în fiecare caz de lege sau este necesar pentru a îndeplini scopurile.

Toate datele personale pe care ni le trimiteți atunci când contactați Serviciul nostru de Relații cu Clienții, sunt șterse sau anonimizate cel mai târziu în 90 de zile de la ultimul răspuns pe care îl trimitem. Din experiența noastră, după acest termen, nu mai există de regulă întrebări suplimentare. Dacă vă exercitați drepturile Dvs în calitate de persoană vizată, datele Dvs. vor fi stocate pentru o perioadă de 3 ani de la data ultimului răspuns trimis către Dvs. în scopul dovedirii faptului că v-am pus la dispoziție toate informațiile și că au fost respectate cerințele legale.

 

 

7. Ce drepturi aveți în legătură cu prelucrarea datelor dvs.?

Noi dezvăluim desigur, la cerere, informațiile conform art. 15 GDPR (în special datele stocate despre persoana dvs., destinatarul sau categoriile de destinatari către care se transmit, scopul stocării datelor, precum si celelalte informații prevăzute de reglementările in vigoare). Aceste informații sunt gratuite.

În plus, cu respectarea prevederilor legale relevante, aveți dreptul de a corecta datele incorecte sau puteți șterge datele dvs. cu caracter personal și restricționa procesarea sau transmiterea acestora.   De asemenea, aveți dreptul la portabilitatea datelor si dreptul de a nu  face  obiectul unei  decizii bazate exclusiv pe  prelucrarea automată,  inclusiv crearea de  profiluri,  care  ar produce efecte  juridice  fata de dvs. sau care v-ar afecta în  mod  similar într-o măsură semnificativă.

În plus, aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere competenta.

În cazurile în care prelucrarea datelor se bazează pe art. 6, alin. 1, lit. e sau lit. f GDPR sau are loc în scopul marketingului direct, aveți dreptul de a vă opune procesării.

Dacă v-ați dat consimțământul, îl puteți retrage oricând cu efect pentru viitor, de ex. în cadrul aplicației de la „Ajutor” -> „Contactați-ne” sau (dacă doriți să de-selectați direct canalele de notificare individuale) de la „Setări” -> „Alerte” sau trimițând un e-mail la: infolidlplus@lidl.ro. Vă rugăm să luați în considerare faptul că nu veți putea utiliza integral avantajele Lidl Plus după revocarea consimțământului.

Dacă doriți să vă retrageți consimțământul dat pentru analiza modului de utilizare a acestei aplicații, puteți să faceți modificările dorite în ceea ce privește setările aplicației de la “Mai mult”  “Informații juridice”  “Partajarea datelor în Lidl Plus” Dacă vă retrageți consimțământul pentru analiza modului de utilizare a aplicației, veți putea folosi doar serviciul nostru în versiunea de bază. În acest caz, veți putea vedea în continuare informații despre produsele noastre, dar nu veți putea participa la ofertele de discount și la promoțiile speciale sau cupoanele disponibile in aplicație.

 

 

8. Nicio obligație de furnizare a datelor

Dacă furnizați dvs. înșivă aceste detalii, nu aveți obligația de a oferi detaliile voluntare menționate mai sus. Totuși, fără aceste detalii, nu putem să vă punem la dispoziție serviciile Lidl Plus în baza acestor detalii.

 

 

9. Poate Lidl Plus schimba Politica privind protecția datelor?

Modificarea acestei Politici privind protecția datelor poate deveni necesară datorită modificărilor calității juridice sau a condițiilor procesării datelor Lidl Plus. Dacă se schimbă scopurile colectării, procesării sau utilizării datelor dvs. cu caracter personal sau identitatea responsabilului și a categoriilor de destinatarilor, veți fi informat și, dacă este cazul, vă vom cere consimțământul.

 

 

10. Crearea și utilizarea contului My Lidl

Contul My Lidl este un serviciu (denumit în continuare “Serviciul” sau “My Lidl”) al Grupului de companii Lidl (denumit în continuare “Lidl”) operat de către Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm ("Lidl Stiftung", "Noi", "Nouă"). Lidl Stiftung prelucrează datele necesare pentru scopurile Serviciului în calitate de operator responsabil atâta timp cât acesta colectează, consolidează, evaluează și transmite datele către alte companii din Grupul de companii Lidl pentru punerea la dispoziție a Serviciului.

Aceasta Notă de informare privind protecția datelor este aplicabilă pentru prelucrările de date efectuate de către Lidl Stiftung în calitate de Operator de date. Responsabilul cu protecția datelor poate fi contactat printr-o cerere transmisă la adresa anterior menționată (protectiadatelor@lidlplus.ro).

Contul My Lidl protejat cu parolă este un serviciu Single-Sign-On care vă permite să va înregistrați și/sau să vă autentificați/logați pentru o serie de servicii online Lidl, ca de exemplu magazine online, servicii Click&Collect, aplicații, etc., prin intermediul aceluiași cont de utilizator și a unei singure parole (denumit în continuare “Serviciul Țintă”) fără a fi necesară o autentificare separată în fiecare caz. Serviciul Țință la care face referire prezenta Notă de informare privind protecția datelor este Lidl Plus. My Lidl stochează datele de bază ale clientului astfel cum sunt descrise in Secțiunea 1, precum și datele de bază pe care le oferiți atunci când vă înregistrați/autentificați pentru alte servicii online Lidl.

Dacă vă înregistrați pentru Serviciul Țintă fără a vă fi înregistrat anterior pentru alte servicii online Lidl, veți seta în mod automat contul My Lidl. Dacă v-ați înregistrat anterior pentru un alt serviciu online Lidl integrat cu contul My Lidl, puteți să vă înregistrați pentru Serviciul Țintă in mod simplificat, folosind datele Dvs de autentificare deja existente în contul MyLidl. Dacă Lidl va oferi noi servicii online în viitor, le vețu putea utiliza prin intermediul contului MyLidl.

 
10.1. Ce date cu caracter personal prelucrăm?

 

Înregistrarea pentru contul MyLidl

Dacă vă înregistrați pentru Serviciul Țintă fără a vă fi înregistrat anterior pentru alte servicii online Lidl și, pe cale de consecință, vă setați contul MyLidl pentru prima dată, solicităm următoarele date de bază ca parte a procesului de înregistrare: nume, prenume, data nașterii, adresa de email, numărul de telefon mobil și magazinul Lidl preferat. Opțional, pot fi completate forma de adresare, sexul și adresa (stradă, număr poștal, oraș și țară). Funcția de geolocalizare a echipamentului Dvs. mobil poate să fie, de asemenea, folosită, în mod opțional, pentru a determina magazinul preferat. Dacă vă înregistrați pentru Serviciul Țintă cu un cont MyLidl existent, vom solicita doar acele date de bază anterior menționate pe care le-ați furnizat deja pentru celelalte servicii online Lidl.

Totodată, colectăm următoarele date: adresa Dvs. IP, durata sesiunii Dvs în MyLidl, identificatori online precum ID-ul echipamentului, detaliile legate de browser-ului folosit (de ex. denumirea și versiunea), detalii legate de denumirea și versiunea sistemului de operare al echipamentului pe care este instalat browser-ul, cât și date referitoare la locația rețelei echipamentului atunci când sunteți logat.

 

Secțiunea "Despre mine"

Dacă ați fost de acord să ne transmiteți anumite informații despre interesele și circumstanțele dvs. în secțiunea "Despre mine", stocăm aceste informații în My Lidl.

Analiza comportamentului utilizatorului / Cookies

Noi utilizăm cookies atunci când folosiți My Lidl. Utilizăm două tipuri de cookies: cookies necesare din punct de vedere tehnic, fără de care funcționarea My Lidl ar fi limitată, precum și cookies opționale de statistică. O vedere de ansamblu cu privire la cookie-urile folosite și informații suplimentare (de ex. durata de stocare) găsiți în Dispozițiile privind cookies.

 
10.1. Care sunt scopurile și temeiurile legale de prelucrare a datelor Dvs. cu caracter personal?

 

Scopul înregistrării, autentificării și managementului contului

Pentru a vă pune la dispoziție cea mai bună experiență de utilizator, prelucrăm și stocăm datele Dvs cu caracter personal în My Lidl. După înregistrarea contului Dvs. de client, nu mai este nevoie să vă introduceți datele personale pentru folosirea contului.

Mai mult decât atât, contul My Lidl poate fi astfel folosit pentru toate serviciile online Lidl fără a mai fi necesară înregistrarea separată sau o introducere a datelor de utilizator pentru fiecare serviciu în parte. După înregistrare, aveți totodată opțiunea de a vă dezabona de la serviciile individuale. În plus, puteți vizualiza și modifica oricând datele Dvs. cu caracter personal salvate în My Lidl.

Pentru crearea unui cont My Lidl, trebuie să vă stabiliți o parolă. Aceasta este folosită împreună cu adresa Dvs. de email sau cu numărul de telefon pentru a accesa My Lidl. Procesul de înregistrare este finalizat atunci când numărul de telefon pus la dispoziție de către utilizator este validat și înregistrarea a fost confirmată final de catre operator.

Temeiul legal pentru prelucrarea datelor îl reprezintă art. 6 alin. 1 litera b) GDPR, respectiv executarea contractului dintre noi si Dvs., reprezentat de catre Termenii și Condițiiile de utilizare My Lidl.

 

Scopul asigurării securității profilului de client

Atunci când vă înregistrațti și/sau logați, folosim, în temeiul art. 6 alin. 1 litera f) GDPR, Google reCaptcha, un serviciu pus la dispoziție de către Google. Interesul nostru legitim este în acest caz protejarea datelor Dvs., cât și a sistemelor noastre. În acest context, o analiză a unor informații diverse este folosită pentru a stabili dacă datele sunt introduse de către o persoana fizică sau de către un program automat. Această analiză începe în mod automat de îndată ce va deschideți My Lidl. Pentru această analiză, Google reCaptcha evaluează diverse informații (ca de ex. Adresa IP, timpul petrecut pe pagina sau mișcările mouse-ului/degetelor făcute de către utilizator). Informațiile generate sunt transferate către un server Google din SUA și sunt prelucrate acolo. Colectarea și analiza nu permit ca noi sau Google să putem sa vă identificăm. În special, datele nu vor fi asociate de către Google cu alte date personale ale Dvs. Pentru mai multe informații despre serviciul Google reCaptcha, vă rugăm să consultați https://policies.google.com/terms?hl=ro-DE&fg=1 și https://policies.google.com/privacy?hl=ro-DE&fg=1

Mai mult decât atât, folosim adresa Dvs. IP cât și identificatorii online și datele de localizare descrise mai sus în scopul prevenirii și detectării unor eventuale incidente de securitate sau orice alte activităați interzise sau ilegale. De exemplu, dacă vă logați de pe un dispozitiv nou/necunoscut, vom avea posibilitatea să vă informăm despre încercarea de logare în contul  Dvs. de pe un dispozitiv necunoscut. Aceste date sunt prelucrate pe baza interesului nostru legitim de a monitoriza și îmbunătăți securitatea IT a serviciului nostru (art. 6 alin. 1 litera f) GDPR).

 
10.3. Către cine dezvăluim datele Dvs.?

 

Destinatari/Categorii de destinatari

Dacă este necesar, datele Dvs. vor fi transferate către operatorul respectivului Serviciu Țintă în scopul procesării contractelor de achiziţie sau a oricăror alte servicii care au fost contractate prin intermediul serviciilor online acoperite de My Lidl. Operatorul va primi datele necesare pentru furnizarea serviciilor comandate de la caz la caz, atâta timp cât v-ați salvat aceste date în contul Dvs de client My Lidl, de ex. în functie de ofertă/serviciu online:

- verificarea datelor de autentificare/logare (adresă e-mail, parolă, număr de telefon, dacă se aplică)

- date de bază (nume, adresa, data nașterii)

În plus, folosim furnizori de servicii care acționează în baza instrucțiunilor noastre, în calitate de persoane împuternicitev și care sunt aleși cu grijă, obligați contractual și auditați înainte de începerea relației contractuale și periodic în timpul derulării acesteia. Aceste companii nu prelucrează datele Dvs personale pentru scopuri proprii. In acest context, transmitem datele Dvs. catre furnizori care ne asigura servicii de

•          Stocare si sisteme de baze de date sau capacități de stocare,

•          Suport tehnic și

•          Consultanță de marketing

precum și care ne ajută în procesarea solicitărilor utilizatorilor referitoare la funcția Despre mine.

Orice alt transfer al acestor date către terți este exclus.

Dacă transmitem date cu caracter personal către destinatari din țări din afara Comunității Economice Europene (țară terță), puteți afla detalii suplimentare din cuprinsul informațiilor referitoare la prelucrările de date efectuate de către furnizorii noștri de servicii, așa cum sunt prezentate în prezenta Politică de protecția datelor. Prin adoptarea unor decizii de adecvare, Comisia Europeană a stabilit dacă o astfel de țară terță oferă un nivel adecvat de protecție a datelor. Lista țărilor pentru care a fost emisă o astfel de decizie de adecvare poate fi consultată aici https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_en

Dacă pentru o astfel de țară terță nu s-au stabilit niveluri satisfăcătoare de protecție de către Comisia Europeană, asigurăm un nivel de protecție adecvată a datelor dumneavoastră prin măsuri precum: reguli corporatiste obligatorii, clauze de protecție standard UE, mecanisme de certificare sau Coduri de Conduită recunoscute.   Puteți contacta Responsabilul nostru cu protecția datelor (vedeți mai sus în această secțiune) pentru informații suplimentare.

 
10.4 Cum vă garantăm confidențialitatea datelor dvs. cu caracter personal?

Pentru a garanta confidențialitatea datelor dvs. cu caracter personal, este interzis angajaților noștri care au atribuțiuni care implica accesul la date cu caracter personal să colecteze, să utilizeze sau să prelucreze date cu caracter personal în orice mod neautorizat. Angajații noștri, recrutați cu atenție, cunosc foarte bine reglementările de protecție a datelor și sunt obligați contractual înainte de începerea contractului de muncă să respecte confidențialitatea datelor, având această obligație si după încetarea relației de muncă.

 
10.5 Cât timp stocâm datele Dvs. cu caracter personal?

Dacă v-ați înregistrat contul MyLidl folosind Serviciul Țintă, de îndată ce solicitați ștergerea  acestuia, datele Dvs. vor fi șterse în consecință. Vă rugăm să aveți în vedere totuși faptul că dacă folosiți v-ați înregistrat contul MyLidl folosind multiple platforme/servicii ale grupului Lidl, contul Dvs MyLidl și toate datele personale stocate vor fi șterse doar după ștergerea tuturor datelor din toate serviciile online conectate cu contul MyLidl. Termenele de stocare menționate în politicile de protecția datelor aferente Serviciului Țintă se aplică în mod corespunzător.

Daca modificați sau eliminați informațiiile referitoare la interesele și circumstanțele Dvs., aceste informații modificate sau eliminate vor fi imediat șterse.

Prelucrarea și stocarea datelor, altfel decât anterior menționat, este responsabilitatea operatorului serviciului folosit, care folosește aceste date pentru furnizarea serviciilor comandate și, apoi, le stochează conform perioadelor de stocare stabilite (perioadele de stocare descrise în politicile de protecția datelor aferente Serviciului Țintă se aplică în mod corespunzător).

 

Descărcarea informațiilor privind protecția datelor

Informațiile privind protecția datelor pentru aplicația „Lidl Plus” pot fi  descărcate în format PDF aici.