UEFA Europa League și UEFA Conference League
Prin promovarea unei alimentații conștiente și a unui stil de viață activ, parteneriatul continuu al Lidl cu UEFA Europa League și UEFA Conference League nu înseamnă doar sprijinirea fotbalului de talie mondială, ci și crearea unor momente de durată, care să schimbe viețile oamenilor, fanilor fotbalului și familiilor din întreaga Europă. Lidl va sprijini fanii în călătoria lor de a deveni fani în toate modurile posibile, de la publicitate TV la plasamente în stadion și afișaje promoționale. Fie că este vorba de a face alimentele sănătoase și proaspete ușor accesibile la prețuri mici sau de a aduce fanii mai aproape de cele mai mari turnee de fotbal din Europa, Lidl este alături de tine.

Lidl Kids Team
O experiență exclusivă creată prin parteneriatul cu UEFA Europa League și UEFA Conference League. Copiii cu vârste cuprinse între șase și zece ani vor avea parte de experiența unică de a deveni un copil oficial al run-in-ului pentru un meci din competiție

Lidl Ticketing
Lidl oferă clienților și angajaților săi experiențe de neuitat în ziua meciului prin organizarea de concursuri interne și externe pentru a câștiga bilete. Acesta este doar unul dintre numeroasele beneficii ale parteneriatului, care aduce fanii mai aproape de meci.

Lidl "Fresh Picks"
"Fresh Picks" se concentrează pe momente, jucători și meciuri "proaspete" în fiecare săptămână de meci. Conținutul poate fi vizionat pe canalele competiției UEFA respective, ceea ce consolidează parteneriatul și reprezintă o valoare adăugată pentru toți fanii fotbalului.
Un parteneriat de neuitat
Anul trecut, Lidl a adus jocul mai aproape de fani în calitate de partener oficial al UEFA Europa League și al UEFA Conference League 2024/25: 4.685 de bilete au fost scoase la tombolă, peste 7.500 de locuri Lidl Kids Team și mii de porții de fructe proaspete au fost distribuite.