The browser is not supported
To display the website correctly, please use one of the following browsers.CautionPlease update your browser, if you proceed with this browser, your shopping experience might not be successful!

    UEFA Europa League și UEFA Conference League

    Prin promovarea unei alimentații conștiente și a unui stil de viață activ, parteneriatul continuu al Lidl cu UEFA Europa League și UEFA Conference League nu înseamnă doar sprijinirea fotbalului de talie mondială, ci și crearea unor momente de durată, care să schimbe viețile oamenilor, fanilor fotbalului și familiilor din întreaga Europă. Lidl va sprijini fanii în călătoria lor de a deveni fani în toate modurile posibile, de la publicitate TV la plasamente în stadion și afișaje promoționale. Fie că este vorba de a face alimentele sănătoase și proaspete ușor accesibile la prețuri mici sau de a aduce fanii mai aproape de cele mai mari turnee de fotbal din Europa, Lidl este alături de tine.

    Un băiat tânăr într-un tricou de fotbal galben și albastru ține mâna unui adult.

    Lidl Kids Team

    O experiență exclusivă creată prin parteneriatul cu UEFA Europa League și UEFA Conference League. Copiii cu vârste cuprinse între șase și zece ani vor avea parte de experiența unică de a deveni un copil oficial al run-in-ului pentru un meci din competiție

    Tatăl și fiul se bucură de fructe într-un recipient la un eveniment sportiv.

    Lidl Ticketing

    Lidl oferă clienților și angajaților săi experiențe de neuitat în ziua meciului prin organizarea de concursuri interne și externe pentru a câștiga bilete. Acesta este doar unul dintre numeroasele beneficii ale parteneriatului, care aduce fanii mai aproape de meci.

    Jucători de fotbal în tricouri roșii și albe cu textul „FRESH PICKS” și logo-ul Lidl.

    Lidl "Fresh Picks"

    "Fresh Picks" se concentrează pe momente, jucători și meciuri "proaspete" în fiecare săptămână de meci. Conținutul poate fi vizionat pe canalele competiției UEFA respective, ceea ce consolidează parteneriatul și reprezintă o valoare adăugată pentru toți fanii fotbalului.

    Un parteneriat de neuitat

    Anul trecut, Lidl a adus jocul mai aproape de fani în calitate de partener oficial al UEFA Europa League și al UEFA Conference League 2024/25: 4.685 de bilete au fost scoase la tombolă, peste 7.500 de locuri Lidl Kids Team și mii de porții de fructe proaspete au fost distribuite.

    • Jucători de fotbal și copii mergând pe terenul unui stadion plin.
    • Doi fotbaliști în echipamente Adidas și Nike se luptă pentru minge pe teren.
    • Jucători de fotbal în tricouri roșii și șorturi negre merg pe un teren cu copii, îmbrăcați în haine sport.
    • Două femei zâmbitoare în șorțuri Lidl oferă fructe pe bețe la un eveniment UEFA Europa League.
    • O instalație Lidl cu tematică de fructe și legume, cu jocuri și activități, pe o piață urbană.
    • Fată interacționând cu un ecran tactil mare, afișând fructe și logo-ul Lidl.
    • Doi fotbaliști se luptă pentru minge pe teren, unul în alb-verde, celălalt în albastru cu mască.
    • Jucător de fotbal în tricou alb cu numărul 37 șutează mingea la poartă.